• Facebook
  • Twitter
  • RSS

(Tudi) prihodnost e-pošte je v mobilnih napravah

Uporaba mobilnih naprav še dolgo ne bo usahnila, ravno nasprotno, saj, kot ugotavlja raziskava podjetja Yesmail Interactive, ta trend oblikuje tudi prihodnost elektronske pošte. Uporaba elektronske pošte na mobilnih napravah se je namreč v zadnjem četrtletju leta 2013 povečala še za 5 odstotkov, kar pomeni, da uporabniki zdaj že 55 odstotkov e-pošte odpirajo na svojih mobilnih napravah.

Foto: FreeDigitalPhotos.net

Posledica tega trenda je, da so se prihodki od mobilne e-pošte povečali za 52 odstotkov, od klasične e-pošte pa le za 18 odstotkov. Poleg tega je število mobilnih naročil poskočilo za 58 odstotkov v primerjavi z 18 odstotki naročil na podlagi direktne e-pošte.

Glavni vir rasti so uporabniki, ki e-pošto uporabljajo le na mobilnih napravah, katerih je bilo v drugi polovici leta 2013 že 64 odstotkov. Število uporabnikov, ki e-pošto preverjajo tako na računalnikih kot mobilnih napravah, se je v zadnjem četrtletju leta 2013 zmanjšalo za 40 odstotkov oziroma za 70 odstotkov od druge polovice leta 2013. Število ljudi, ki e-pošto uporabljajo le na računalnikih, se je povečalo za skromnih 5 odstotkov.

Razlog za takšne številke je dejstvo, da ima zdaj še več ljudi pametne telefone, kot jih je imelo pred pol leta, poleg tega pa jih uporabljajo za več aktivnosti, a raziskovalci največji pomen pripisujejo večji uporabi tabličnih računalnikov, zaradi katerih veliko uporabnikov e-pošto pregleduje le na njih. Tudi število naročil preko tabličnih računalnikov se je v zadnjem četrtletju 2013 povečalo, in sicer kar za 65 odstotkov, pri čemer predstavljajo že 60 odstotkov vseh mobilnih naročil. Ker so bile tablice zelo priljubljeno novoletno darilo, so takšni rezultati zelo verjetno posledica večjega lastništva teh naprav, dodajajo pri Yesmailu.

Dejstvu o vedno večji uporabi e-pošte na mobilnih napravah se morajo prilagoditi tudi oglaševalci, ki naj svoja direktna e-sporočila optimizirajo za mobilne platforme. Toda februarska raziskava podjetja Ascend2 kaže, da jih je malo že kaj naredilo v tej smeri. Le 28 odstotkov anketiranih oglaševalcev po svetu je namreč zatrdilo, da njihovo podjetje svoja e-sporočila prilagaja mobilnim napravam. Kljub temu pa se jim to ne zdi težka naloga, saj so le 4 odstotki vprašanih priznali, da jim je to težko. Glede na to, da vedno več potrošnikov vso svojo e-pošto prebira na mobilnih napravah, bi bilo za oglaševalce priporočljivo, da to »enostavno« nalogo čimprej opravijo, svetujejo pri spletnem analitičnem portalu eMarketer.

 

Vir: eMarketer