• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Igralka Mila Kunis je novi obraz znamke Jim Beam

Novi obraz Jim Beama, ikonične blagovne znamke ameriškega viskija (bourbona), ni ravno to, kar bi morda pričakovali. Namesto da bi ga predstavljal kakšen zvezdnik countryja ali robusten kavboj, so to vlogo raje zaupali mladi lepotici, ameriški igralki Milo Kunis.

30-letna igralka, ki pravi, da je na splošno velika ljubiteljica bourbona, nastopa v dveh 30-sekundnih oglasih za Jim Beam, kot tudi v petih drugih spotih, dolgih od 15 sekund do več kot treh minut. Prvi oglas prikazuje serijo kvazizgodovinskih dogodkov, v drugem pa Kunisova poskrbi za oznamčenje svojega lastnega soda bourbona.

Slogan nove globalne oglaševalske akcije za Jim Beam je »Ustvarite zgodovino« (»Make history«), z njo pa nagovarjajo predvsem mlajšo generacijo ljubiteljev ameriškega viskija. Akcijo so ustvarili pri FutureWorks, novem konzorciju, ki so ga ustanovile tri kreativne agencije, ki na različnih trgih skrbijo za tržno-komunikacijske aktivnosti znamke Jim Beam, in sicer StrawberryFrog iz New Yorka, The Works iz Sidneyja in Jung von Matt iz Hamburga.

 

Vir: AdWeek