• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Mobilno oglaševanje dvakrat bolj učinkovito od spletnega

Mobilno oglaševanje je med splošno populacijo dvakrat bolj učinkovito kot spletno (oziroma t. i. desktop) oglaševanje in do štirikrat bolj učinkovito pri ciljanju premožnejših potrošnikov, ugotavlja globalna raziskava medijske hiše BBC World News.

Foto: dreamstime

Raziskava, ki jo je za BBC World News izvedla raziskovalna hiša Millward Brown, kaže tudi, da so premožnejši potrošniki po vsem svetu v večji meri povezani s spletom preko mobilne naprave kot manj premožni uporabniki, pri čemer jih 39 odstotkov dostopa do spleta preko mobilne naprave vsaj enkrat na uro, kar je za 18 odstotkov več od splošne populacije. Poleg tega več kot polovica (51 odstotkov) premožnejših potrošnikov uporablja svoje mobilne telefone v službene namene, medtem ko je v splošni populaciji 40 odstotkov takšnih uporabnikov.

Tretjina premožnejših potrošnikov se strinja, da morajo blagovne znamke osvojiti mobilne naprave, če želijo, da jih imajo ljudje za moderne in dinamične – to je za 15 odstotkov več od mnenja splošne populacije. Potrošniki z višjimi dohodki so nekoliko bolj naklonjeni mobilnemu oglaševanju (19 odstotkov) kot spletnemu oglaševanju na osebnih računalnikih (18 odstotkov). Glede spletnih strani z brezplačnim dostopom do vsebin jih 41 odstotkov trdi, da bi z veseljem sprejeli oglase na njihovih mobilnih straneh.

Jim Egan, direktor družbe BBC Global News, pravi, da raziskava razkriva občutno spremembo v mobilni potrošnji – ljudje se bolj poglabljajo v zgodbe na svojih mobilnih napravah, več časa namenijo gledanju video posnetkov in so vedno bolj navajeni na oglaševanje na mobilnih napravah. »Raziskava dokazuje, da mobilno oglaševanje še posebej deluje na premožnejše potrošnike, kar ima velik pomen tako za založnike kot oglaševalce,« dodaja Egan.

V BBC-jevo raziskavo je bilo vključenih 6.000 lastnikov pametnih telefonov v Avstraliji, Nemčiji, na Švedskem, v Indiji, Hong Kongu in ZDA, pri čemer so navade premožnejših uporabnikov (petine ljudi z največjimi dohodki v posamezni državi) primerjali z navadami splošne populacije.

 

Vir: The Drum