• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Diggit: Kako upravljati z digitalno razdrobljenostjo?

Marketing magazin in TSmedia, organizatorja slovenske konference o digitalnih komunikacijah Diggit, sta razkrila še zadnji, peti tematski sklop konference, ki bo posvečen upravljanju digitalne razdrobljenosti.

Kot pojasnjujejo organizatorji, razdrobljenost digitalnega okolja po eni strani povzroča precejšnje izzive pri učinkoviti distribuciji vsebin in vzpostavlja vodenje komunikacije s praktično vsakim uporabnikom posebej, po drugi strani pa predstavlja priložnost za ponudnike izdelkov in storitev, ki znajo ciljno usmerjati, redno meriti in optimizirati svoje prodajne in tržne aktivnosti. »Sodobni uporabnik dnevno prehaja med različnimi digitalnimi zasloni in v vsakodnevnih nakupnih procesih sproža nove vrste točk dotika. Učinkovita kombinacija uporabe različnih digitalnih zaslonov in dobro poznavanje točk dotika z uporabniki je zato ključna konkurenčna prednost, ki jo lahko ustvari k uporabnikom usmerjeno podjetje v razdrobljenem digitalnem okolju,« razlagajo organizatorji konference Diggit, ki bo 4. in 5. junija 014 v Cankarjevem domu v Ljubljani.

Tematski sklop o upravljanju digitalne razdrobljenosti, ki ga pripravlja Mitja Jereb, član programskega sveta Diggita in direktor marketinga pri TSmedii (njegovi izjavi lahko prisluhnete v zgornjem posnetku), se bo tako ukvarjal s spremljanjem vseh digitalnih aktivnosti na enem mestu, soustvarjanju uporabnikovega življenjskega cikla v večkanalnem digitalnem okolju, premiku k mobilnemu, podatkom, ki poganjajo svet okoli nas, in regulaciji na področju uporabe podatkov.

Tretja konferenca Diggit se bo v petih vsebinskih sklopih poleg upravljanja digitalne razdrobljenosti posvetila še spletni trgovini, družbenim medijem, novim poslovnim modelom, kreativnosti in tehnologiji.