• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Lürzer’s Archive: Land Rover in Volkswagen z največ objavljenimi oglasi

Mednarodna oglaševalska revija Lürzer’s Archive je objavila lestvico oglasov agencij in oglaševalcev, ki so se največkrat znašli na njenih straneh v letu 2013. Na vrhu sta avtomobilski znamki Land Rover in Volkswagen, med agencijami pa vodijo londonske, v prvi vrsti sta to AMV BBD in Adam&eveDDB.

Po ugotovitvah revije Lürzer’s Archive, ki mesečno objavlja najboljša dela iz sveta oglaševalske kreativnosti, med oglaševalci z največ objavljenimi oglasi izstopata Volkswagen in Land Rover, vsak s po devetimi oglasi. Sledita nevladna organizacija Amnesty International in irska znamka piva Guinness s po osmimi objavljenimi oglasi. Tretje mesto si delita švedski pohištveni gigant Ikea in kozmetična blagovna znamka Axe s po šestimi objavljenimi oglasi.

»Mednarodnost blagovnih znamk in oglaševalcev, ki so se znašli na prvih mestih naše lestvice kreativnosti, je dokaz raznolikosti celotnega oglaševalskega posla. Izjemni oglasi se resnično lahko pojavijo kjer koli,« pravi Michael Weinzettl, odgovorni urednik revije Lürzer’s Archive.

Med agencijami po številu objavljenih oglasov v tej reviji vodita londonski agenciji AMV BBDO in Adam&eveDDB, vsaka s po devetnajstimi oglasi, sledita BBH London in brazilska agencija AlmapBBDO s po štirinajstimi objavljenimi oglasi. Grey London je na tretjem mestu s trinajstimi objavljenimi oglasi.

Med kreativnimi direktorji, katerih dela so se lani največkrat pojavila v reviji Lürzer’s Archive, vodijo Luiz Sanches Junior (AlmapBBDO), Karpat Polat (DDB&Co. Istanbul) in Márcia Lima – vsak ima enajst objavljenih oglasov. Na drugem mestu je Olivier Altmann (Publicis Conseil) z desetimi oglasi, na tretjem pa Jeremy Craigen (DDB UK) z devetimi.