• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Najbolj priljubljeni romantični oglasi vseh časov

No, skoraj vseh časov. Pri britanski reviji Marketing Magazine so v sodelovanju z agencijo za družbene medije Unruly ob današnjem valentinovem sestavili lestvico desetih romantičnih oglasov, ki so jih uporabniki največkrat delili na družbenih omrežjih. Najstarejši oglas na lestvici, z Nicole Kidman za parfum Chanel No. 5, je bil ustvarjen leta 2004, sicer pa so največ pozornosti spletne javnosti poželi ljubezenski oglasi iz leta 2013.

Oglasi si glede na število deljenj na družbenih omrežjih sledijo takole:

1. »Poljub« (»Kiss«), oglaševalec: Vodafone Red, agencija: Grey London, leto: 2013 (število deljenj: 144.725, število ogledov na YouTubu: 764.416)

2. »Pariška ljubezen« (»Parisian Love«), oglaševalec: Google, leto: 2009 (število deljenj: 109.505, število ogledov na YouTubu: 7.434.364)

3. »Ljubezen je večna« (»Love is Forever«), oglaševalec: KFC, agencija: Ogilvy JHB, leto: 2011 (število deljenj: 109.504, število ogledov na YouTubu: 639.749)

4. »Zmenek« (»The Date«), oglaševalec: Heineken, agencija: Wieden+Kennedy, leto: 2011 (število deljenj: 86.556, število ogledov na YouTubu: 10.624.862)

5. »Romanca« (»Romance«), oglaševalec: Chevrolet, agencija: Leo Burnett Detroit, leto: 2014 (število deljenj: 84.584, število ogledov na YouTubu: 5.461.335)

6. »Film o št. 5« (»No 5 The Film«), oglaševalec: Chanel, leto: 2004 (število deljenj: 55.476, število ogledov na YouTubu: 3.265.000)

7. »Vračajte jim ljubezen« (»Love Them Back«), oglaševalec: Cesar, agencija: AMV BBDO, leto: 2013 (število deljenj: 46.484, število ogledov na YouTubu: 872.871)

8. »Ljubezen je v zraku« (»Love is in the Air«), oglaševalec: Coca-Cola, agencija: Film Construction, leto: 2013 (število deljenj: 32.109, število ogledov na YouTubu: 255.877)

9. »Susan Glenn«, oglaševalec: Axe, agencija: BBH New York, leto: 2012 (število deljenj: 21.829, število ogledov na YouTubu: 1.890.528)

10. »Za manj strahu« (»Fear Less«), oglaševalec: Google Nexus 7, agencija: Autofuss, leto: 2013 (število deljenj: 14.827, število ogledov na YouTubu: 5.594.820)

Vir: Marketing magazine

 

K deseterici najbolj priljubljenih romantičnih oglasov pa bi gotovo sodil tudi oglas »Izkazovanje ljubezni« (»A Declaration of Love«), ki ga je Henklova blagovna znamka izdelkov za nego las Schwarzkopf nedavno objavila na YouTubu. Oglas, ki so ga ustvarili v nemški agenciji BBDO Proximity, je resnično izjemen in nadvse ganljiv (ciniki bi se sicer vprašali, kakšno povezavo ima z barvo za lase, ampak pustimo to za zdaj ob strani). Le v nekaj dneh je na YouTubu zabeležil skoraj 4 milijone ogledov.