• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Na letošnjem SOF-u številni domači in svetovni oglaševalski kreativci

Organizatorji 23. Slovenskega oglaševalskega festivala (SOF), ki bo med 26. in 28. marcem v Portorožu, so objavili celoten program s številnimi zvenečimi imeni iz sveta oglaševalskega kreativnosti. Udeleženci bodo med drugim lahko prisluhnili Geoffreyju Hantsonu, izvršnemu kreativnemu direktorju belgijske agencije Duval Guillaume Modem, Kentaru Kimuri, izvršnemu kreativnemu direktorju japonske agencije Hakuhodo Kettle, in Claudii Navarro, direktorici marketinških komunikacij Coca-Cole za Srednjo in Jugovzhodno Evropo.

Letošnji SOF bo potekal v znamenju novih razmerij in novih razmer. »Poslovni in komunikacijski uspehi so rezultat pravih razmerij – torej pravega razmerja med blagovnimi znamkami in potrošniki, med tveganjem in previdnostjo, med razumom in čustvi, med uporabo tehnologij in izvirno ustvarjalnostjo… Na 23. SOF-u si bomo zato postavljali vprašanja o tem, kakšen odnos imajo blagovne znamke in potrošniki, kakšno je razmerje med ustvarjalnostjo in učinkovitostjo, pa kako sestavljamo učinkovite komunikacijske time,« napoveduje Barbara Modic, predsednica 23. SOF-a in direktorica agencije Pristop Media.

Geoffrey Hantson, izvršni kreativni direktor belgijske agencije Duval Guillaume Modem, ki je del Publicis Worldwide, na SOF prihaja na povabilo Skupine Publicis. V svojem prispevku se bo posvetil družbeni valuti (social currency) kot pogonu za pogum in kreativnost. Po njegovem mnenju je ravno zdaj pravi trenutek za kreativnost v oglaševanju, ki je zahvaljujoč digitalni evoluciji postalo veliko širši in bolj raznovrsten teritorij.

Drugo veliko ime svetovne oglaševalske industrije, ki prihaja na SOF, je Kentaro Kimura, sopredsednik uprave in izvršni kreativni direktor japonske agencije Hakuhodo Kettle iz Tokia, ki je s svojim predavanjem navdušil udeležence lanskega kanskega festivala kreativnosti. V Portorožu bo govoril o kreativni alkimiji, »čarobni metodi, s katero pridemo do nepričakovanih, neverjetnih idej«, kot pravi. »Gre za razmerje med dvema načinoma razmišljanja – »mestom«, ki predstavlja našo zavest, in »gozdom«, ki predstavlja našo podzavest,« razlaga Kimura.

Claudia Navarro, direktorica marketinških komunikacij Coca-Cole za Srednjo in Jugovzhodno Evropo, se bo posvetila ljubezni do blagovnih znamk, za katero pravi, da gre skozi družbena omrežja. »Tako kot v vsakem odnosu se tudi v znamko zaljubiš zaradi vrednot, ki jih živi. Pri Coca-Coli sta to optimizem in sreča. Skrivnost v dolgoročnem vzdrževanju razmerja in obdobja zaljubljenosti je v konsistentnosti sporočil,« meni Navarrova.

Med uglednimi domačimi in tujimi predavatelji organizator SOF-a, Slovenska oglaševalska zbornica, izpostavlja še Roberta Lešnika, oblikovalca pri Mercedes-Benzu, spletnega veterana Jugoslava Petkovića in Lazarja Džamića, direktorja strateškega načrtovanja pri britanski agenciji Kitcatt Nohr Digitas.

Več o programu letošnjega SOF-a najdete na njegovi spletni strani.

Claudia Navarro, direktorica marketinških komunikacij Coca-Cole za Srednjo in Jugovzhodno Evropo.