• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Head & Shoulders in prhljaj na zmenku na slepo

Blagovna znamka izdelkov za nego las Head & Shoulders, ki je najbolj znana po šamponih proti prhljaju, pred valentinovim zbuja pozornost z duhovitim marketinškim podvigom. Na Filipinih je s pomočjo agencije Ace Saatchi & Saatchi organizirala zmenek na slepo, v katerem se trije moški potegujejo za pozornost lepotice, ki pa ima veliko hibo – grozen prhljaj.

V kratkem filmu lahko spremljamo filipinsko lepotico, za katero se kasneje izkaže, da je igralka, na zmenku s tremi mladimi moškimi zapored. Medtem ko se pogovarjata, se igralka nenehno igra z lasmi, pri čemer ji odpadajo velike količine prhljaja – po hrani, v pijačo in celo na tla. Čeprav se ta njena hiba ne zdi ravno privlačna, pa fantov to ne odvrne od zmenka (pa čeprav naj ne bi vedeli, da jih skrivaj snemajo), temveč ji celo svetujejo, kako naj se ga znebi. Rešitev se razkrije na koncu – če bi Filipinka uporabljala šampon Head & Shoulders, do takšnih nerodnosti na zmenku ne bi prišlo.

Oglas je naletel na precejšnjo pozornost ciljne javnosti – na Twitterju ga lahko delijo pod oznako #FlakerDate, na YouTubu je zabeležil že več kot 450.000 ogledov, o njem pa so poročali v številnih lokalnih medijih, med drugim tudi v priljubljeni filipinski pogovorni oddaji.

 

Vir: Creativity