• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Do kakovostnih oglaševalskih rešitev le v eni uri?

Pri švedski oglaševalski agenciji One Hour Agency, ki sta jo ustanovila interaktivna art direktorja Ben Langeveld in Ingmar Larsen, trdijo, da je vse, kar potrebujejo od naročnikov, 60 minut njihovega časa. »Vi nam daste uro vašega časa. Mi vam zagotovimo kakovostne ideje,« pravijo.

Kot je za revijo AdWeek povedal Ingmar Larsen, v eni uri sicer ne zagotovijo končne rešitve, toda to naj bi bilo dovolj časa za izgradnjo odnosa z naročnikom, ki mu pokažejo svoja dela in kaj lahko naredijo zanj. Naročniku tudi ne obljubljajo preveč: »Če sta s sestankom zadovoljni obe strani, oblikujemo različne vrste ponudb, odvisno od naročnikovega brifa,« pravi Larsen. Ekipa agencije One Hour Agency se trenutno posveča projektu za švedski nacionalni radio.

Vir: AdWeek