• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Novak Djoković je novi ambasador znamke Peugeot

Francoski avtomobilski proizvajalec Peugeot je za svojega mednarodnega ambasadorja izbral srbskega teniškega zvezdnika Novaka Djokovića. Kot so sporočili iz Peugoeota, so s tem partnerstvom še potrdili in okrepili svojo strategijo na področju tenisa v letu, ko praznujejo že tridesetletnico sodelovanja z odprtim teniškim prvenstvom Francije Roland Gaross.

(Foto: arhiv Peugeota)

Pri sklenitvi partnerstva s teniškim zvezdnikom Novakom Djokovićem sta bila odločilnega pomena njegov svetovni sloves in še posebej njegova prepoznavnost na Kitajskem, največjem avtomobilskem trgu na svetu.

»S sklenitvijo triletnega partnerstva z Djokovićem je znamka Peugeot pridobila pravico do uporabe njegove slike v okviru vseh služb, v vseh oglaševalskih medijih in na vseh ozemljih. Novak Djoković bo logo znamke Peugeot nosil na levem rokavu in to na vseh turnirjih, ki se jih bo udeležil,« so pojasnili v Peugeotu.

Za Djokovića, ki se je uveljavil kot številka dve svetovnega tenisa, pravijo, da pooseblja vrednote znamke Peugeot, in sicer zahtevnost, videz in emocije. »V mojih očeh Peugeot pooseblja francosko eleganco, prefinjenost in nekakšen izraz umetnosti do življenja,« pa je partnerstvo pospremil Djoković.