• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Pop ikone zadnjih 500 let združene v oglasu za The Sunday Times

Kaj imajo skupnega Rodin, Tarantino, oglaševalci iz šestdesetih let prejšnjega stoletja in Daft Punk? To, da so se vsi kot pop ikone znašli na kulturnih straneh britanskega nedeljskega časnika The Sunday Times. Z novim tv-oglasom, ki so ga predvajali tudi med nedavnim Super Bowlom, sporočajo, da ima časnik povsem osveženo in prenovljeno prilogo o kulturi.

Oglas, ki so ga zasnovali v oglaševalski agenciji Grey London, posnela pa ga je produkcijska hiša Academy Films, v 50 sekundah poustvari šest ikoničnih prizorov iz zadnjih 500 let kulturne zgodovine: Rodinovega Misleca, Forresta Gumpa na klopi, izsek iz uvodne špice serije Mad Men, Michelangelovo fresko Stvarjenje Adama, prizor iz Tarantinovega filma Mestni psi (Reservoir Dogs), na koncu pa je prikazan še z grammyjem nagrajeni duet Daft Punk.

Dave Monk, namestnik izvršnega kreativnega direktorja agencije Grey London, o oglasu pravi: »To so ikone pop kulture, ki jih lepimo po stenah in ki ostanejo za vedno v naših mislih. Hoteli smo zajeti tudi vse tiste ikone, ki polnijo strani časopisov v letu 2014, kot so Daft Punk z osvojenim grammyjem, zadnji deli v seriji Mad Men in Tarantino. Ti ljudje in njihovo delo so pustili neizbrisen pečat in bomo o njih verjetno govorili tudi v naslednjih desetih, dvajsetih ali celo stotih letih.«

Lizzie Gower, izvršna direktorica produkcijske hiše Academy Films, pa je ob tem povedala: »Vsake toliko časa imam srečo, da sodelujem pri oglasu, ki podira meje konvencionalnega oglaševanja. Ta oglas sloni na bistroumni in izzivalni ideji z izjemno izvedbo.«

Vir: YouTube, DesignTaxi