• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Nissanova virtualna testna vožnja v Googlovi storitvi Street View

Googlovo storitev Street View (ulični pogled), ki je pred dnevi zaživela tudi na slovenskem trgu, že uporabljajo tudi nekateri svetovni oglaševalci, ki želijo svojim strankam ponuditi zabavno izkušnjo. Med njimi je tudi Nissan, ki je v ZDA včeraj predstavil virtualno pustolovščino »Obvoz« (»The Detour«), s katero promovira svoj novi kompaktni terenec Nissan Rogue.

»Zadnje raziskave so pokazale, da ljudje, ki se odločajo za nakup novega avtomobila, potrošijo dvakrat več časa za iskanj informacij o njem na internetu kot pa pri samem prodajalcu. Zakaj ne bi torej obojega združili in ponudili informativne in zabavne testne vožnje v kupčevi soseščini?« je v sporočilu za javnost zapisal Jon Brancheau, podpredsednik za tržno komuniciranje in odnose z javnostmi pri severnoameriški podružnici Nissana.

Virtualni podvig »Obvoz« (»The Detour«) so ustvarili v digitalni agenciji Critical Mass, pri njem pa so sodelovali še znani mehiški direktor fotografije Guillermo Navarro ter produkcijski hiši Unit9 in Digital Domain/Mothership. Partnerji so se lotili zahtevnega tehničnega izziva, saj so morali ustvariti model dejanskega vozila v realnem času in ga postaviti v Googlov Street View, s čimer so omogočili uporabnikom, da avtomobil vozijo po izbranih cestah. Virtualno vožnjo spremlja nova pesem »Yala« britanske pevke M.I.A.

Steve Savic, izvršni kreativni direktor agencije Critical Mass, je takole pojasnil, za kaj gre pri Nissanovi virtualni vožnji: »Ker je vožnja z novim Nissanom Rogue tako vznemirljiva, smo v središče akcije postavili ljudi in jim omogočili, da ga vozijo po svoji ulici. Ker pa nismo morali fotografirati avtomobila na vsaki cesti na svetu, smo si pomagali z Google Street View. Delo pri tem projektu je bilo kot snemanje akcijskega prizora na kar najbolj nenavadnih lokacijah.«

Virtualna vožnja, ki je prilagojena namiznim računalnikom, tablicam in pametnim telefonom, se začne tako, da uporabnikov vnese začetno točko svoje vožnje in njen cilj. Ob koncu vsake vožnje lahko uporabniki poiščejo svojega lokalnega prodajalca avtomobilov Nissan in se dogovorijo za testno vožnjo v resničnem svetu, povabijo prijatelje, da se tudi sami preizkusijo v njej, z Nissanove spletne strani pa si lahko brezplačno prenesejo pesem »Yala«.

Vir: PRNewswire