• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Na natečaju Plaktivat zmagali Publicisovi kreativci

Na prvem natečaju Plaktivat na temo »Beg možganov«, ki ga je ponudnik zunanjega oglaševanja TAM-TAM razpisal v sodelovanju z Mladinskim svetom Slovenije, je izmed 50 prijavljenih strokovna žirija izbrala serijo treh plakatov »Prešeren – Cankar – Kosovel«, ki so jih ustvarili kreativci iz Publicis Groupe Slovenija.

Zmagovalna serija plakatov agencije Publicis.

Na natečaj »Beg možganov«, katerega namen je bil opozoriti na problematiko vedno večjega izseljevanja mladih izobraženih ljudi iz Slovenije, je prispelo 50 plakatov. Strokovna žirija, v kateri so bili Blaž Vuk (Pristop), Miha Grobler (Luna\TBWA), Mitja Petrovič (Publicis Groupe Slovenija), Tea Jarc (Mladinski svet Slovenije), oblikovalec Tomato Košir in direktor družbe TAM-TAM Tomaž Drozg, je kot najboljšega ocenila sklop treh plakatov »Prešeren – Cankar – Kosovel«. Zasnovali so ga v agenciji Publicis, pri njegovem nastanku pa so sodelovali oblikovalec, ilustrator in tekstopisec Gregor Čeferin, tekstopisec Drago Mlakar in kreativni direktor Miha Bevc.

Glavno sporočilo plakatov (»Kdo bi ustvarjal slovensko zgodovino, če bi odšli najboljši?«) je prikazano preko pomembnih zgodovinskih osebnosti, brez katerih bi po mnenju njihovih snovalcev zagotovo izgubili velik del slovenske kulture. »Zmagovalna serija treh plakatov je podala izredno premišljen odgovor na nereševanje problematike bega možganov, obenem pa je v svoji interpretaciji odlično zajela medij plakata. Ker smo Slovenci narod brez kraljev, osvajalcev in generalov (z izjemo Rudolfa Maistra), so uporabljeni literati Ivan Cankar, France Prešeren in Srečko Kosovel v očeh vsakega Slovenca nesporne in skoraj edine avtoritete narodne identitete. In tu nas prešine misel, kaj bo s Slovenijo čez eno ali dve generaciji, če bomo izgubili svoje prihodnje velikane. Prav zato je kreativna rešitev agencije Publicis najbolje zajela predmet razpisa,« je svoj izbor utemeljila žirija.

Zmagovalni plakati bodo od danes naprej na ogled na 500 plakatnih mestih TAM-TAM po Sloveniji. V marcu bo TAM-TAM razpisal nov natečaj v okviru svojega projekta Plaktivat.

Zmagovalna serija plakatov agencije Publicis.
Nagrajeni plakati so od danes naprej na ogled na plakatnih mestih TAM-TAM po vsej Sloveniji.