• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Natečaj za izdelavo logotipa, slogana in videa ob volitvah v Evropski parlament

Kulturno izobraževalno društvo PiNA je v sklopu projekta EU SI TI, ki poteka v okviru partnerstva med Evropsko komisijo, Vlado Republike Slovenije in Evropskim parlamentom pri komuniciranju evropskih vsebin, razpisalo javni natečaj za izdelavo logotipa, slogana in videa. Natečaj je namenjen mladim med 15. in 25. letom starosti, iščejo pa idejno rešitev, ki bo prispevala k dvigu volilne udeležbe mladih na volitvah v Evropski parlament maja 2014.

Foto: arhiv PiNA

Naročnik natečaja in izvajalec projekta EU SI TI, Kulturno izobraževalno društvo PiNA, išče idejno rešitev v obliki logotipa, slogana in videa, ki bo osredotočena na vsaj eno izmed razpisanih tem, in sicer informacije o volitvah v Evropski parlament, pomen udeležbe na volitvah, delo evropskih poslancev in Evropskega parlamenta ali aktivno državljanstvo mladih, in bo mlade spodbudila k udeležbi na volitvah v Evropski parlament. Leta 2009 je na volitvah v Evropski parlament v Sloveniji glasovalo le 28 odstotkov volilnih upravičencev, s čimer se uvrščamo med skupino držav članic z najnižjo volilno udeležbo. Kot so sporočili iz društva PiNA in s tem pojasnili namen natečaja, je za evropsko demokracijo pomembno, da se poveča udeležba na volitvah, saj evropski poslanci neposredno zastopajo državljane EU, ti pa jih lahko izberejo na volitvah v Evropski parlament vsakih pet let. 

V natečaju lahko mladi med 15. in 25. letom sodelujejo tako, da skupaj z izpolnjeno prijavnico svoj predlog oddajo do vključno 18. februarja 2014 (do polnoči) po elektronski pošti na naslov [email protected]. Dodatne informacije o vsebini natečaja in prijavnico najdete na tej spletni strani.

Petčlanska strokovna komisija bo izmed vseh pravilno prispelih idejnih rešitev izbrala tri zmagovalce in prejemnike nagrad v skupni vrednosti 750 evrov.