• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Google z zmagovalno risbo natečaja Doodle4Google

Google je letos prvič tudi v Sloveniji razpisal natečaj Doodle4Google, s katerim je pozval slovenske šolarje k oblikovanju »doodla«, svojega priložnostnega logotipa, in sicer na temo »Slovenija in jaz«. Zmagovalna risba, delo 8-letnega Maksa Lenarta Černelča z OŠ Majde Vrhovnik, danes krasi vstopno stran Googlovega slovenskega spletnega iskalnika.

Zmagovalna risba na natečaju Doodle4Googla je

V natečaju Doodle4Google je sodelovalo 220 slovenskih šol, prijavljenih pa je bilo več kot 3.000 del. Izmed 300 polfinalnih risb je žirija, v kateri so bili pevka Alenka Godec, slikarka Ana-Marija Krušič, ilustratorka Meta Wraber, direktor Mestnega muzeja Ljubljana Blaž Peršin in vodja projektov pri Zvezi prijateljev mladine Slovenije Nina Balent, izbrala 30 risb finalistov, po deset najboljših iz vsake od treh starostnih skupin.

Svoj glas so nato oddali slovenski uporabniki iskalnika in Google in izbrali tri zmagovalce, po enega iz vsake starostne skupine. Končnega zmagovalca je izbral Brian Kaas, spletni oblikovalec in ilustrator, ki pri Googlu ustvarja priložnostne logotipe. Razstavo risb slovenskih učencev v ljubljanskem Mestnem muzeju so odprli 15. januarja, na ogled pa bo še do 8. februarja.

Kot je za Marketing magazin povedal Kaas, je pri svoji presoji zmagovalne risbe upošteval kreativnost in inovativnost ilustracije ter njeno umetniško vrednost in sporočilnost, seveda upoštevajoč starost mladega umetnika.

Intervju z Brianom Kaasom, v katerem govori tudi o tem, kaj so naloge »doodlerja« pri Googlu, koliko časa nastaja posamezni priložnostni logotip in kako pomembno je oblikovanje za tehnološko podjetje, kot je Google, bo objavljen v naslednji številki Marketing magazina, ki izide konec februarja.