• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Na Diggitu tudi o kreativnosti in tehnologiji

Organizatorji tretje slovenske konference o digitalnih komunikacijah Diggit, ki bo 4. in 5. junija 2014 v Ljubljani, so razkrili prvega od petih tematskih sklopov konference. Ta bo namenjen kreativnosti in tehnologiji in bo poskušal odgovoriti na vprašanje, kako kreativno izkoristiti nove tehnološke možnosti.

Tematski sklop Kreativnost in tehnologija, ki ga pripravlja član programskega sveta konference Diggit Damjan Planinc, direktor Interactive.agency, nastaja kot posledica dejstva, da se s kreativnostjo, ki je bila včasih v pristojnosti kreativnih agencij, danes ponašajo številna tehnološka podjetja.

»Tehnologija v spletnem oglaševanju omogoča boljši vpogled v uporabniške navade, višjo stopnjo optimizacije rezultatov in še mnogo več,« sta pojasnila organizatorja Diggita, revija Marketing magazin in družba TSmedia. Tako se bodo govorci v okviru tega sklopa posvetili predvsem vprašanju, kako kreativno izkoristiti nove možnosti, ki jih prinaša razvoj tehnologije, in nanj odgovorili s pomočjo številnih praktičnih primerov in lastnih izkušenj.

V zgornjem video posnetku si lahko pogledate izjavo Damjana Planinca o kreativnosti in tehnologiji.