• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Izšel je priročnik z najboljšimi spletnimi praksami leta 2013

Podjetje E-laborat je v sodelovanju z marketinškima strokovnjakoma Matejem Špeharjem in Alešem Liscem izdalo digitalni priročnik Najboljše spletne prakse 2013. V njem je zbranih 345 primerov dobre prakse digitalnega poslovanja, ki so jih zabeležili v letu 2013.

Podjetje E-laborat je priročnik z najboljšimi praksami digitalnega poslovanja izdalo že tretje leto zapored. Priročnik, ki je na voljo v pdf-obliki, s pomočjo 345 primerov dobrih praks med drugim obravnava vprašanja, kako na spletni strani predstaviti podjetje, da bo to prispevalo k ugledu in zaupanju javnosti, kako na spletni strani najbolje predstaviti izdelek in ga prodati, kako obiskovalce spletne strani prepričati, da pustijo svoj elektronski naslov, kako prepričati obiskovalce, da »všečkajo« vašo stran na Facebooku, in kako v spletno komuniciranje učinkovito vključiti tudi druga družbena omrežja. Priročnik vsebuje tudi spletne povezave na obravnavane primere in več kot 330 komentarjev in priporočil.