• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Natečaj TSmedie za najboljša oglaševalska dela na digitalnih zaslonih

Družba TSmedia je razpisala natečaj za najboljše realizirane in še nerealizirane oglase, akcije ali oglaševalske koncepte za oglaševanje ali objavo na njenih digitalnih zaslonih. Avtorji zmagovalne akcije bodo znani na Slovenskem oglaševalskem festivalu, ki bo od 26. do 28. marca v Portorožu.

Še do 10. marca 2014 imate čas, da prijavite najboljšerealizirane in še nerealizirane oglase, akcije ali oglaševalske koncepte za oglaševanje ali objavo na digitalnih zaslonih, ki jih ponuja družba TSmedia. Ta bo avtorjem zmagovalne akcije podelila dve nagradi – prvo nagrado, kotizacijo za obisk festivala kreativnosti Cannes Lions 2014, bo prejela agencija, ki je zasnovala prijavljeno akcijo, drugo nagrado pa bo dobil oglaševalec zmagovalne akcije, in sicer oglasni prostor v znesku 8.000 evrov.

Prijavljena dela bo presojala štiričlanska žirija pod vodstvom Vere Stanković, kreativne direktorice v agenciji Sonce.net, preostali člani pa so Mojca Avšič, izvršna direktorica za marketing in razvoj v Mercatorju,Tina Grbac, vodja digitalnega marketinga in prodaje v Iliriji, in Mitja Jereb, direktor marketinga v TSmedii.