• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Slovenci raje kupujemo v domačih kot tujih spletnih trgovinah

Kot kaže zadnja raziskava Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS), nekaj več kot 70 odstotkov slovenskih spletnih uporabnikov opravlja nakupe v domačih spletnih trgovinah.

Foto: dreamstime

Po podatkih MOSS v slovenskih spletnih trgovinah nakupuje 70,4 odstotka slovenskih spletnih uporabnikov. Od tega jih 5,2 odstotka nakupuje tedensko ali pogosteje, 15,9 odstotka mesečno, 26,8 odstotka nekajkrat letno, 22,5 odstotka pa manj pogosto. Skoraj 30 odstotkov slovenskih spletnih uporabnikov pa v domačih spletnih trgovinah sploh ne nakupuje.

Kot menijo izvajalci raziskave MOSS (pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice jo izvaja podjetje Gemius Adria), slovenski spletni uporabniki očitno bolj zaupajo domačim spletnim trgovinam, saj se je za nakup v tujih spletnih trgovinah v istem obdobju odločilo 46,7 odstotka uporabnikov.

Med spletnimi uporabniki, ki opravljajo nakupe v domačih spletnih trgovinah, je 53,1 odstotka moških in 46,9 odstotka žensk. Največ spletnih uporabnikov, ki nakupujejo v domačih spletnih trgovinah, je starih med 30 in 45 let, še razkriva MOSS.