• Facebook
  • Twitter
  • RSS

MM-ova akcija leta 2013 je Elan Ustvarjalnica

MM-ova akcija leta 2013 je Ustvarjalnica, spletna platforma, namenjena personaliziranemu ustvarjanju smuči, ki so jo za Elan zasnovali v mariborski agenciji Zadrga. Uredništvo Marketing magazina je v ožji izbor imenovalo deset oglaševalskih projektov minulega leta, zmagovalnega pa so tudi letos izbrali bralci MM-ove strani na Facebooku.

Elan Ustvarjalnica, naročnik: Elan, agencija: Zadrga

Uredništvo Marketing magazina je letos že peto leto zapored izbiralo oglaševalsko akcijo leta. V ožji izbor je izmed 104 akcij, ki so bile v letu 2013 objavljene v rubriki Izbor meseca na spletni strani MM, izbralo deset akcij, nato pa h glasovanju povabilo bralce MM-ove strani na Facebooku. Ti so glasovali na ta način, da so »všečkali« izbrani oglas.

Za najljubši oglaševalski projekt leta so tako izbrali spletno platformo Elan Ustvarjalnica, plod sodelovanja med Elanom in agencijo Zadrga. Do konca glasovanja (v četrtek, 9. januarja 2014, ob 00:00) si je namreč prislužila kar 591 glasov, medtem ko je drugouvrščena akcija Itak Ven (naročnik Telekom Slovenije, agencija Renderspace) prejela 304 glasove. Na tretjem mestu je pristala Telekomova akcija »Živi svobodno« (agencija Futura) z 220 glasovi, čeprav je prva dva dni glasovanja (to je potekalo od 7. do vključno 9. januarja) kazalo, da se bo nanj uvrstila prav tako Telekomova akcija »Tvoj čas, tvoj pravila« (agencija Pristop), ki je bila na koncu četrta z 203 glasovi. Peto mesto je s 151 glasovi pripadlo interaktivnemu spletnemu mestu Dobro je biti Orto (naročnik Si.mobil, agenciji Sonce.net in Luna\TBWA).