• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Nakup H&M-ovega perila s pomočjo daljinskega upravljalnika

Z bližajočim se Super Bowlom, zaključno tekmo v ameriškem nogometu, ki bo 2. februarja 2014, oglaševalci tudi tokrat tekmujejo v izvirnih domislicah. Tako bo Super Bowl dobil prvi oglas, ki omogoča t. i. t-trgovino oziroma e-trgovino preko televizijskega sprejemnika. Zanj je zaslužen švedski proizvajalec oblačil H&M, ki bo na ta način omogočil nakup perila s podpisom nogometnega zvezdnika Davida Beckhama.

H&M bo svoj 30-sekundni oglas predvajal v drugi četrtini zaključne tekme Super Bowla, gledalci z izbranimi Samsungovimi pametnimi televizijskimi sprejemniki pa bodo lahko uporabili daljinski upravljalnik za neposreden nakup linije moškega perila Bodywear. Med predvajanjem oglasa se bo ob strani zaslona pojavil meni, kjer bo gledalec lahko izbiral med več možnostmi – informacije o izdelku, pošiljanje teh informacij na drugo napravo ali neposreden nakup izdelka. Za tehnološko plat bo poskrbelo podjetje Delivery Agent, specializirano za tehnološke oglaševalske rešitve in e-trgovino.

Poleg oglasa na Super Bowlu bo H&M-ova akcija vključevala še butično t-trgovino v aplikaciji ShopTV podjetja Delivery Agent, ki je dostopna na nekaterih Samsungovih pametnih tv-sprejemnikih, kot tudi ShopTV na spletu, mobilnih in tabličnih napravah.

 

Vir: Ad Age