• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Deset najboljših oglasov leta 2013

Pri reviji AdWeek so izbrali deset oglasov, ki so po njihovem mnenju najbolj zaznamovali minulo leto. Glavni merili za razvrstitev na lestvico najboljših oglasov sta bila njihov koncept in izvedba. Kot ugotavljajo, so oglaševalci daleč presegli običajne televizijske formate 30-, 60- in 90-sekundnih oglasov, saj sta kar dva od desetih oglasov na lestvici več kot triminutna. »To je cela večnost v spletnem merilu, kljub temu pa so jih ljudje gledali, vzljubili in delili,« so zapisali pri AdWeeku. Čeprav gre večinoma za ameriške oglase, pa bodo številni med njimi gotovo pobirali nagrade na letošnjih oglaševalskih festivalih po svetu.

1. »Skice resnične lepote« (»Real Beauty Sketches«), oglaševalec: Dove, agencija: Ogilvy & Mather, Brazilija

2. »Poljedelec« (»Farmer«), oglaševalec: RAM Trucks, agencija: The Richards Group, Dallas, ZDA

3. »Košarka« (»Basketball«), oglaševalec: Guinness, agencija: BBDO, New York, ZDA

4. »Dan kamelje grbe« (»Hump Day«), oglaševalec: Geico, agencija: The Martin Agency, Richmond, ZDA

5. »Vsak met« (»Every Pitch«), oglaševalec: DICK's, agencija: Anomaly, New York, ZDA

6. »Možnosti« (»Possibilities«), oglaševalec: Nike, agencija: Wieden + Kennedy, Portland, ZDA

7. »Van Dammova epska špaga« (»The Epic Split feat. Van Damme«), oglaševalec: Volvo Trucks, agencija: Forsman & Bodenfors, Švedska

8. »Prijatelja« (»Pals«), oglaševalec: Robinsons, agencija: BBH London, Velika Britanija

9. »Ptičje strašilo« (»The Scarecrow«), oglaševalec: Chipotle, agencija: CAA Marketing, Los Angeles, ZDA

10. »Pošljite mi moje hlače« (»Ship My Pants«), oglaševalec: Kmart, agencija: Draftfcb, Chicago, ZDA

 

Vir: AdWeek