• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Dell v novem oglasu stavi na svojo dediščino »največjega start-upa na svetu«

Ameriški računalniški gigant Dell v leto 2014 vstopa kot ponudnik programskih rešitev in računalništva v oblaku. V oktobru 2013 sta ga namreč odkupila njegov ustanovitelj Michael Dell in investicijska družba Silver Lake Partners, s tem pa spremenila tudi njegovo vizijo. V novi oglaševalski akciji prikazujejo preobrazbo tega podjetja, ki ga je njegov ustanovitelj označil za »največji start-up na svetu«.

Oglas »Začetki« (»Beginnings«), ki ga je ustvarila ameriška oglaševalska agencija Y&R New York, je del Dellove oglaševalske akcije »Moč ustvariti več« (»The Power to do more«), s katero so začeli v letu 2013. V njem lahko spremljamo skromne začetke podjetij, ki uporabljajo Dellove storitve in so se »rodili« v piceriji (Trip Advisor), sobi (Skype), jedilnici (Shazam) in na avtobusu (Dropbox), konča pa se s prizorom študentske sobe, v kateri je Michael Dell začel leta 1984 prodajati računalnike. S tem ko izpostavlja uspešne start-upe, Dell poudarja tudi svojo vlogo pri njihovem podpiranju. Ravno v decembru je namreč ustanovil sklad za podporo start-upom in njihovim inovacijam, za katerega je namenil 300 milijonov dolarjev.


Vir: Business Insider