• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Nosljiva tehnologija za zdaj še ni prepričala potencialnih uporabnikov

Le trije odstotki spletnih uporabnikov v ZDA so se že odločili za nakup nosljive tehnološke naprave in, kot kažejo ugotovitve ameriške raziskovalne hiše Harris Interactive, se ta delež ne bo kaj kmalu povečal.

Proizvajalci nosljivih pametnih naprav bodo uporabnike še morali prepričati o njihovi uporabni vrednosti. (Foto: Google)

22 odstotkov moških in 13 odstotkov žensk je v raziskavi zatrdilo, da bi razmislili o nakupu nosljive pametne naprave, če bi se njihove cene spustile na sprejemljivo raven. Kljub temu pa je večina anketirancev izjavila, da ne vidi smisla v nakupu naprave, kot so Googlova pametna očala Google Glass, pri čemer jih 19 odstotkov pravi, da ne bi nikoli niti razmišljali o njihovem nakupu.

K pozitivnemu mnenju potencialnih uporabnikov gotovo ne prispeva dejstvo, da so koristi nosljivih pametnih naprav še precej zavite v meglo, še posebej za tiste uporabnike, ki ne sodijo med tradicionalne zgodnje posvojitelje. Medtem ko je 59 odstotkov moških anketirancev izjavilo, da vidijo vsaj nekaj koristi nosljivih naprav, pa večina žensk meni, da od njih ne bi imele nobene koristi. Da so nosljive pametne naprave vsaj nekoliko koristne, sicer v glavnem menijo anketiranci, mlajši od 49 let, medtem ko za starejše nimajo uporabne vrednosti.

Anketirance sicer pri nosljivih tehnoloških napravah najbolj moti njihova previsoka cena, skrb pa jim zbuja tudi vprašanje zasebnosti. 28 odstotkov vprašanih spletnih uporabnikov namreč meni, da bi zaradi nosljivih naprav lahko vsakdo prišel do njihovih osebnih podatkov.

 

Vir: eMarketer