• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Zbornik ADCE v multimedijskem formatu

Evropski klub umetniških direktorjev (ADCE) je objavil novi, vsestranski zbornik, ki vsebuje najboljša dela v evropskem oglaševanju. Dostopen je na spletni strani kluba in berljiv na vseh operacijskih sistemih in mobilnih napravah.

Evropski klub umetniških direktorjev (ADCE), neprofitno združenje oblikovalcev in oglaševalskih kreativcev iz osemnajstih evropskih držav, je svoj zbornik, v katerem so predstavljena najboljša oglaševalska dela letošnjega leta, prvič pripravil v multimedijski obliki, ki omogoča pregledovanje in branje na vseh operacijskih sistemih in mobilnih napravah. Digitalna različica letošnjega zbornika je bolj odprta in vsestranska kot prejšnji dve izdaji ter brezplačno dostopna preko spletne strani združenja. 

V zborniku je zbranih 409 del, od tega je 164 del v šestih tekmovalnih kategorijah prejelo nagrade na 22. podelitvi nagrad ADCE, ki je bila junija v Barceloni.