• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Najbolj obiskane spletne strani v letu 2013 so 24ur.com, siol.net in bolha.com

Doseg vseh spletnih strani, sodelujočih v raziskavi MOSS, v obdobju med 1. in 30. novembrom 2013 je 1.464.918 različnih slovenskih obiskovalcev. Slovenski obiskovalci spletnih strani so v tem obdobju opravili nekaj več kot 640 milijonov prikazov.

Po ugotovitvah raziskave MOSS, ki jo pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice izvaja podjetje Gemius Adria, so v letu 2013 med dvajsetimi najbolj obiskanimi spletnimi stranmi 24ur.com, siol.net, bolha.com, najdi.si, rtvslo.si, zurnal24.si, vizita.si, avto.net, slovenskenovice.si, zadovoljna.si., itis.si, moskisvet.com, voyo.si, delo.si, bizi.si, bibaleze.si, okusno.je, dnevnik.si, cekin.si in dominvrt.si.

Kot so sporočili predstavniki MOSS, so v letu 2013 z raziskavo MOSS pridobljene podatke za izdelavo medijskih načrtov uporabljale vse največje medijske agencije v Sloveniji, med njimi Goldbach, Media Publikum, Omnicom Media Group in ZenithOptimedia.»Medijske agencije lahko s pomočjo podatkov MOSS analizirajo prekrivanje občinstva po spletnih straneh in z izborom najprimernejših (lahko tudi tematskih) za posamezno akcijo povečajo njen doseg v izbranih ciljnih skupinah in optimizirajo stroške tržno-komunikacijskih aktivnosti oglaševalcev na spletu,« so pojasnili.