• Facebook
  • Twitter
  • RSS

V lovu za Liscinim nedrčkom

Agencija za vizualne komunikacije digiGRAL je za Lisco zasnovala spletno aplikacijo »Lov za nedrčkom«, s pomočjo katere so želeli spodbuditi prednovoletno prodajo Liscinih izdelkov preko spletne trgovine.

Foto: digiGRAL

Uporabniki nove Liscine aplikacije se podajajo v lov za nedrčkom po dvanajstih evropskih mestih, kjer je Lisca prisotna s svojimi izdelki. Vsak teden se odprejo nova tri evropska mesta, kamor se mora podati uporabnik, če želi najti nedrčke, ki se skrivajo v njih. Po besedah Aljaža Podlogarja, partnerja v podjetju digiGRAL, je aplikacija hitro postala priljubljena, saj se še nikoli do zdaj ni toliko uporabnic sočasno nahajalo v aplikaciji, poleg tega pa se v njej v povprečju zadržijo skoraj deset minut.

Na pogosto vprašanje, ali tovrstne igrice na Facebooku sploh delujejo, Podlogar odgovarja, da je vse odvisno predvsem od tega, kako dobro se ustvarjalci takšnih aplikacij zavedajo pomena pozornosti obiskovalca in kaj pomeni, ko nam obiskovalec aplikacije nameni svojo pozornost. »Lahko smo prepričani, da uporabniki ne uživajo v znova in znova recikliranih igricah, ki smo jih igrali kot otroci. To, da nam oseba nameni svoj klik, je daleč od tega, da nam želi zaupati svoje osebne podatke. Kakovosten izvajalec z izkušnjami in razumevanjem bo odgovornega upravljalca blagovne znamke poskušal odvrniti od tega,« pojasnjuje Podlogar. 

Sicer pa se bo lov na Liscine nedrčke nadaljeval tudi zunaj digitalnega sveta, saj jih bodo uporabnice lahko v prihodnje lovile tudi po trgovskih centrih po Sloveniji, kjer ima Lisca svoje trgovine, so še dodali v digiGRALu.