• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Airbnb: Popotniki so kot ptice

Airbnb, spletni portal, ki povezuje kratkoročne najemodajalce in najemnike sob, apartmajev in stanovanj, se je odločil za svojo prvo večjo oglaševalsko akcijo. V njej potnike primerja s pticami – glavni element akcije so namreč ptičje hišice, replike domov različnih uporabnikov storitve Airbnb.

»Nobeno živo bitje na Zemlji ne potuje toliko kot ptice. Povzdignejo se v nebo in pristanejo v novih krajih. Svet vidijo z drugačne perspektive, takšne, po kateri stremijo vsi resnični popotniki. Naš film je slavospev strasti do potovanja in gostoljubnosti, zaradi katere se ljudje počutijo domače, kjer koli so,« so pri Airbnb zapisali na spletni strani Birdbnb.

V okviru akcije je petdeset umetnikov ustvarilo ptičje hišice po vzoru dejanskih hiš uporabnikov storitve Airbnb, njihovo ustvarjanje pa je prikazano v skoraj petminutnem oglasnem filmu. Gre za prvo veliko oglaševalsko akcijo portala Airbnb, za katero so odšteli nekaj manj kot 1,5 milijona evrov.

 

Vir: Mashable, Airbnb