• Facebook
  • Twitter
  • RSS

»Nerazumljeni« najstnik v Applovem prazničnem oglasu

Apple je v svojem novem, prazničnem oglasu prikazal, kako imajo njegovi izdelki moč povezovati med seboj še tako različne generacije.

V Applovem božičnem oglasu »Nerazumljen« (»Misunderstood«), ki so ga ustvarili v ameriški oglaševalski agenciji TBWA\Media Arts Lab, spremljamo najstnika, »prilepljenega« na svoj iPhone tudi med prazničnim obiskom pri starih starših. Medtem ko se njegovi družinski člani zabavajo s tem, da delajo angele v snegu, snežene može in okrašujejo novoletno smreko, se zdi, da najstnika nič ne more privesti do tega, da bi odvrnil svoj pogled s telefona.

Nato se družina zbere okrog smreke, da bi odprla darila, najstnik pa vzame daljinski upravljalnik, svoj iPhone sinhronizira s televizijo in na njej predvaja video posnetek, ki ga je ves čas pripravljal, vanj pa ujel najlepše praznične trenutke njegove družine.

Applu je v oglasu uspelo prikazati moč svojih izdelkov in v 90 sekundah opisati predpraznično nostalgijo po trenutkih, preživetih v družinskem krogu. V dveh dneh, odkar je bil objavljen na YouTubu, je dosegel skoraj 2,5 milijona ogledov.

Vir: Marketing Land