• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Osebni računalniki še vedno prevladujejo pri spletnem nakupovanju

Čeprav so računalniki še vedno najbolj pogosto uporabljena naprava pri spletnem nakupovanju, kot kaže septembrska raziskava ameriškega podjetja ChoiceStream, pa je več kot polovica spletnih uporabnikov informacije o izdelkih iskala preko mobilnih naprav in na ta način tudi opravila nakup.

Foto: dreamstime

Raziskava med spletnimi uporabniki v ZDA je pokazala, da jih 87,3 odstotka za spletno nakupovanje najraje uporablja osebni računalnik, medtem ko jih le 7,4 odstotka v ta namen najraje uporablja tablične računalnike, 5,3 odstotka pa pametne telefone. Kar devet od desetih uporabnikov informacije o izdelkih najraje išče preko računalnika. Več kot polovica uporabnikov je informacije iskala ali pa tudi opravila nakup preko mobilnega telefona.

Uporabniki preko mobilnih telefonov najpogosteje iščejo informacije o restavracijah, čeprav jih tudi pri tem osebni računalniki presegajo za okrog 20 odstotnih točk. Po mobilnikih uporabniki brskajo tudi za potovalnimi storitvami, a tudi za to raje uporabljajo računalnike.

Dokončen nakup izdelka ali storitve preko mobilnega telefona je manj običajen, čeprav je več kot polovica vprašanih to že kdaj storila. Največkrat kupujejo igre in aplikacije, kar ni presenetljivo, saj gre za digitalne vsebine, toda tudi pri tej kategoriji je kupovanje preko računalnika bolj priljubljeno.

Po oceni spletnega portala eMarketer bo 79,5 milijona ameriških spletnih uporabnikov vsaj enkrat v tem koledarskem letu kupilo izdelek ali storitev preko mobilnih naprav, medtem ko za naslednje leto napoveduje, da bo mobilnih kupcev v ZDA že 100 milijonov.

 

Vir: eMarketer