• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Digitalno oglaševanje trgovcev letos dosega rekordno raven

Naraščajoča spletna prodaja in vedno več časa, ki ga kupci namenijo različnim digitalnim kanalom, sta glavna spodbuda ameriškim trgovcem, da v letu 2013 namenjajo digitalnemu oglaševanju še več sredstev kot leta 2012, kažejo novi podatki portala eMarketer.

Foto: dreamstime

Po napovedih eMarketerja bodo ameriški trgovci do konca leta povečali svoje proračune za digitalno oglaševanje še za 15,7 odstotka na 7 milijard evrov, medtem ko je bila ta rast lani 14,5-odstotna.

Velik del digitalnih oglaševalskih proračunov bo namenjen privabljanju predprazničnih kupcev, saj zadnji meseci leta prispevajo neproporcionalen delež k prihodkom trgovcev. Kot predvideva eMarketer, bo spletna prodaja v novembru in decembru znašala 23,5 odstotka celotne spletne prodaje v ZDA oziroma 45 milijard evrov. Po oceni tega spletnega analitičnega portala bo rast ameriške spletne prodaje letos 16,4-odstotna, njena vrednost pa bo 193 milijard dolarjev.

Trgovci sicer že zdaj med vsemi panogami namenijo največ sredstev digitalnemu oglaševanju, z letošnjo rastjo digitalnih proračunov pa bo njihov delež v celotnem digitalnem oglaševanju v ZDA 22,3-odstoten, kar je na enaki ravni kot lani. V naslednjih letih naj bi ta delež nekoliko upadel, saj celoten trg raste malo hitreje kot trgovska panoga.

Kot kaže raziskava eMarketerja, se trgovci vedno bolj poslužujejo oglaševanja na mobilnih napravah, predvsem iskalnega marketinga, in izbranih mobilnih kanalov z velikim občinstvom in natančnim ciljanjem, kot sta Facebook in Twitter.

 

Vir: eMarketer