• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Fashion Days v Sloveniji predstavil prodajno akcijo »black friday«

Črni petek oziroma t. i. »black friday«, prvi petek po zahvalnem dnevu, ki v ZDA označuje uradni začetek prednovoletne nakupovalne sezone, prihaja tudi v Slovenijo. Tako vsaj pravijo pri spletnem nakupovalnem klubu Fashion Days, ki je minuli vikend začel s prodajno akcijo »Black Friday«. Akcija se je izkazala za zelo uspešno, saj so zabeležili največji skok prodaje in obiska v zgodovini podjetja.

Prejšnji petek, 22. novembra, je spletna stran Fashion Days zabeležila skoraj 15 tisoč obiskov in več kot 163 tisoč ogledov strani, med vikendom pa skoraj 20 tisoč obiskov in več kot 210 tisoč ogledov strani. Kot beležijo pri Fashion Days, so bile v teh treh dneh najaktivnejše ženske, saj je stran obiskalo 63 odstotkov predstavnic nežnejšega spola. Kar 17 odstotkov vseh nakupov je bilo opravljenih preko mobilnih naprav, obiskovalci pa so se na strani zadrževali povprečno 10 minut. 

Med najbolj zaželenimi blagovnimi znamkami na spletni strani Fashion Days so bile v tem času CK Calvin Klein, Timberland, Abercrombie & Fitch, Vero Moda, United Colors of Bentton, Nike, Cesare Paciotti, Lacoste, le Coq Sportif in GAS, najbolj prodajani kategoriji pa urbana moda in obutev.