• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Veliki sempler Coca-Coli in srbski agenciji Universal Media

Izmed 23 medijskih strategij, ki so prišla v ožji izbor tekmovanja Sempler, je mednarodna žirija izbrala zmagovalce, dobitnike petih zlatih nagrad sempler in velikega semplerja za najboljšo medijsko akcijo leta. Ta je pripadel Coca-Coli in medijski agenciji Universal Media iz Srbije za akcijo »Ta Coca-Cola je zate!«.

Veliki sempler je dobila agencija Universal Media iz Srbije.

Na današnji svečani podelitvi nagrad sempler, ki so bile v sklopu Seminarja medijskih trendov (SEMPL) podeljene že enajstič, je slavila medijska agencija Universal Media iz Srbije, ki je za svojo medijsko akcijo »Ta Coca-Cola je zate!« prejela najvišjo nagrado, veliki sempler, kot tudi zlati sempler v kategoriji A – strateška uporaba medijskega spleta.

Za akcijo, v kateri je Coca-Cola na svoje stekleničke natisnila najpogostejša imena ljudi kot tudi generična imena, kot sta družina ali sosedje, s tem pa pozvala ljudi, naj si Coca-Colo delijo s svojimi prijatelji in družinskimi člani, je devetčlanska mednarodna žirija pod vodstvom Biljane Kolaković, izvršne regijske direktorice srbske agencije Universal Media, ocenila, da gre za izjemen primer, »kako se globalna ideja lahko lokalizira na relevanten način, z učinkovito uporabo različnih komunikacijskih kanalov, ki skupaj odlično delujejo.«

Slovenske agencije so dobile tri zlate semplerje, in sicer za medijske akcije »Preglejte svojo streho«, ki sta jo za naročnika Bramac Slovenija ustvarili agenciji Pristop in Pristop Media, »Itak Ven«, delo agencije Renderspace za Telekom Slovenije, in »Novi neomejeni paketi Orto«, akcijo, ki jo je za Si.mobilovo blagovno znamko Orto zasnovala agencija Sonce.net.

Prvič doslej je nagrado sempler dobila medijska akcija iz Makedonije – agencija McCann Skopje je zlatega semplerja prejela za svojo akcijo »Becutan Radosnica« na Facebooku, ki jo je ustvarila za podjetje Alkaloid AD Skopje.

Žirija se je soglasno odločila, da zlatega semplerja ne podeli v kategoriji B – inovativna uporaba komunikacijskega kanala, saj po besedah Kolakovićeve v tej kategoriji nobeno delo ni izstopalo iz povprečja.

Dobitniki nagrad Sempler 2013:

VELIKI SEMPLER ZA NAJBOLJŠO MEDIJSKO STRATEGIJO LETA:

Ta Coca-Cola je zate! (Share a Coke)

Prijavitelj: Universal Media, Srbija

Oglaševalec: The Coca Cola Company

Avtor: Universal Media, Srbija

Sodelavci: McCann Beograd, Executive Group, Kreativa Unlimited

ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI A – STRATEŠKA UPORABA MEDIJSKEGA SPLETA

Ta Coca-Cola je zate! (Share a Coke)

Prijavitelj: Universal Media, Srbija

Oglaševalec:The Coca Cola Company

Avtor: Universal Media, Srbija

Sodelavci: McCann Beograd, Executive Group, Kreativa Unlimited

ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI C – NAJBOLJŠA CILJANA AKCIJA

Preglejte svojo streho (Inspect your roof)

Prijavitelj: Pristop in Pristop Media

Oglaševalec:Bramac Slovenija

Avtor: Pristop, Pristop Media, Renderspace

Sodelavci: Blaž Vuk, Matija Kocbek, Ana Putrih, Jernej Špende, Polona Polak, Tine Lugarič, Alina Žugelj Pikalo, Damjana Grošelj, Marko Justinek, Amadea Šoln, Alenka Jakomin, Maruša Kavčič, Omar Quinter Solis, Tonči Klarič, Ana Lukanc, Vida Boltez (predstavnica naročnika)

ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI D – NAJBOLJŠA IZKUSTVENA AKCIJA

Itak Ven

Prijavitelj: Renderspace

Oglaševalec:Telekom Slovenije

Avtorji: Tonči Klarić (kreativni direktor), Peter Šepetavc (svetovalec za digitalni PR) in Primož Zanoškar (informacijski arhitekt)

Sodelavci: Renderspace: Duška Mervar (svetovalka za digitalni marketing), Amadea Šoln (vodja projekta), Tibor Krajnc (art direktor), Sanja Petrovič (tekstopiska), Omar Quintero Solis (oblikovalec), Dragan Petoš, Kaja Glišič, Jernej Gregorič, Samo Fabčič (programerji), Andreja Počkaj (vodja projekta), Alen Rogan in Gal Kočar (spletno oglaševanje). Pristop: Aljoša Bagola (kreativni direktor), Matija Kocbek (art direktor), Špela Kozamernik (vodja projekta), Maja Gorjanc (svetovalka za PR), Luka Bajs (tekstopisec). Pristop Media: Tamma Žbontar (vodja projekta). Predstavnika naročnika: Eva Winkler (strokovnjakinja za prodajo in marketing) in Niko Kušar (vodja službe za tržno komuniciranje).

ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI E – NAJBOLJŠA IZRABA DIGITALNEGA OKOLJA

Novi neomejeni paketi Orto

Prijavitelj: Sonce.net, ZenithOptimedia, Si.mobil

Oglaševalec: Si.mobil

Avtor: Sonce.net

Sodelavci:Gloria Vilar, Ines Drame, Ana Cetinski, Nina Dragičević, Mitja Grebenjak, Damijan Penič, Miha Kerle,  Aleš Lekše, Miha Brodarič, ZenithOptimedia, Luna\ TBWA, Irena Čotar in Biljana Pejova (predstavnici naročnika)

ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI F – NAJBOLJŠA AKCIJA NA DRUŽBENIH OMREŽJIH

Becutan Radosnica

Prijavitelj: McCann Skopje, Makedonija

Oglaševalc: Alkaloid AD Skopje

Avtor: McCann Skopje

Sodelavci: Irina Maja, Biljana Pesevska, Ivica Jovanovik

Veliki sempler je dobila agencija Universal Media iz Srbije.
Zlati sempler za najboljšo izrabo digitalnega okolja: Sonce.net, ZenithOptimedia in Si.mobil.
Zlati sempler za najboljšo akcijo na družbenih omrežjih - McCann Skopje.
Zlati sempler za strateško uporabo medijskega spleta - Universal Media.
Zlati sempler za najboljšo ciljano akcijo - Pristop, Pristop Media in Renderspace.
Zlati sempler za najboljšo izkustveno akcijo - Renderspace.