• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Oglaševalski proračuni v Veliki Britaniji občutno naraščajo

Sredstva, namenjena oglaševanju v Veliki Britaniji, bodo po napovedih medijske agencije GroupM v letu 2013 dosegla 16,6 milijarde evrov, v letu 2014 pa še dobro milijardo več.

Foto: dreamstime

V lanskem letu so oglaševalci v Veliki Britaniji za oglaševanje namenili 15,5 milijarde evrov, letos že 16,6 milijarde, v letu 2014 pa bodo po napovedih GroupM oglaševalski proračuni dosegli kar 17,7 milijarde. Poročilo napoveduje, da bo digitalno oglaševanje, vključno z iskalnim marketingom, v letu 2013 vredno že 7,3 milijarde evrov, medtem ko bo spletno prikazno oglaševanje v letošnjem letu poraslo še za 17 odstotkov.

Kot pravi Adam Smith, direktor pri GroupM, je takšno oglaševalsko okrevanje izjemno, čeprav ne nekaj neobičajnega. »Britanski BDP se je od leta 2008 povzpel za 9 odstotkov, s tem pa je rasel tudi oglaševalski trg. Vprašanje pa je, ali bodo oglaševalci do volitev pomladi 2015 ohranili svoj optimizem in vero v to, da imajo britanska gospodinjstva občutek, da so bogatejša, in da bi dejansko utegnila biti bogatejša.« Po njegovih besedah se je vrednost britanskega iskalnega marketinga podvojila od leta 2008, povečal pa se je tudi njegov delež v celotnih marketinških naložbah v Veliki Britaniji. »Pametni telefoni, tablice in spletna trgovina to še spodbujajo. Menimo, da bo oglaševanje na pametnih napravah prispevalo 70 odstotkov k rasti naložb v iskalni marketing, tako v letošnjem kot prihodnjem letu,« še pravi Smith.

Televizijsko oglaševanje v Veliki Britaniji se bo v letu 2013 povzpelo še za 6,8 odstotka, medtem ko se bodo časopisi in revije še naprej soočali s padcem oglaševalskih prihodkov.

Vir: The Drum