• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Izšel je novi MM

Na naslovnici in osrednjem intervjuju v decembrski številki Marketing magazina nastopa Pavel Stanchev, direktor najmlajše komercialne televizije v Sloveniji Planet TV, ki je nedavno praznovala prvi rojstni dan. »Gledanost je boljša od pričakovane, oglasov pa je po pričakovanju«, je za MM povedal Stanchev.

Kot pravi Stanchev, so, kar zadeva oglase, vedeli, da tržišče želi, da nova televizijska postaja najprej dokaže, da je sposobna preživeti, da je tukaj za dolgo časa in da bo tu ostala. »Zato sem mnenja, da smo v prvem letu tržišču dokazali, da smo resni in da se nam pri medijskem načrtovanju v naslednjih letih ne bo dalo kar izogniti,« meni direktor Planet TV.

Stanchev, ki se je rodil v Bolgariji, nato pa jo leta 1989 zapustil in odšel v Francijo, kjer je študiral novinarstvo, v svetu medijev deluje že četrt stoletja. V intervjuju za MM pripoveduje tudi o poslovanju krovne družbe Antenna Group, ki je 51-odstotna lastnica Planet TV, tudi v drugih državah, ki se soočajo s krizo, kot je Grčija, in v jadranski regiji.

»Slovensko tržišče velja za zrelo, ne pa za marginalno. Sem pa tudi mnenja, da se v zadnjih nekaj letih konkurenčnost ni zelo razvijala, zato ste na eni strani dozoreli kot gospodarstvo in kot oglaševalsko tržišče, na drugi pa toliko let na področju televizije ni vladala močna konkurenca, kar po našem mnenju odpira priložnosti. Zato smo tudi tukaj, zato smo skupaj s partnerjem Telekomom Slovenije tudi investirali v Planet TV,« je med drugim povedal Stanchev.

V novem MM-u si lahko preberete še:

MM NOVICE

Krasimir Gergov in njegovi načrti v regiji

Boštjan Prijanovič na čelu New Momenta

Oglasni panoji, ki vas poznajo?

MED AGENCIJAMMI

Raziskava o zadovoljstvu naročnikov z agencijami

Največja agencija v regiji je Media Publikum

KOLUMMNE

Božidar Novak: Le čevlje sodi naj kopitar. Vezjak pa naj jih zaveže.

Rok Hrastnik: Zakaj bi Sandi moral razveseliti vse bralce MM-a

Marjan Novak: Nostalgična Slovenija

Aljoša Bagola: Obljubljana

MMEDIJI

Današnji bralci prihodnosti

Intervju: Roman Ruperts, Pop OnLine

Na poti k televiziji 3.0

FESTIVALSKI TURIZEMM

15. Sempl: Nevromarketing kot naravna evolucija marketinga

SKOJ: Piarovci v vlogi multipraktikov

Prvi Sportbussines simpozij


Michael Bawuens, ustanovitelj P2P Foundation na obisku

MMARKETING

JollyDeck: Učenje je lahko tudi zabavno, predvsem pa učinkovito

Sponzoriranec + sponzor = strateško partnerstvo

Se kartice zvestobe potrošnikom res splačajo?

Kupujte brez občutka krivde

Samsung: od predelave rib do tehnoloških čudežev

V vsakem podjetju je kanček Googla

 

Marketing magazin lahko naročite preko spletnega obrazca ali po elektronski pošti.