• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Uporabniki so letos na družbenih omrežjih največkrat delili oglas »Skice resnične lepote«

Unruly, platforma za marketing na družbenih omrežjih, je sestavila seznam oglasov, ki so jih uporabniki v letošnjem letu največkrat delili na Facebooku, Twitterju in blogih. Prva tri mesta na lestvici zavzemajo oglasi za Dove, Geico in Evian.

Oglas »Skice resnične lepote« (»Real Beauty Sketches«), ki ga je za blagovno znamko Dove ustvarila agencija Ogilvy & Mather, je v letošnjem letu najbolj navdušil uporabnike družbenih omrežij, saj so ga največkrat delili s člani svojih omrežij. Do zdaj je namreč zabeležil kar 4,24 milijona deljenj na Facebooku, Twitterju in blogih.

Na drugem mestu je oglas »Dan kamelje grbe« (»Hump Day«) za ameriško zavarovalno družbo Geico, v katerem nastopa živahna kamela, ki pisarniškim uslužbencem vošči veselo sredo, »dan kamelje grbe«. Oglas so uporabniki delili 4,03-milijonkrat.

Evianov oglas »Dojenček in jaz« (»Baby & Me«), v katerem mimoidoči v ogledalih vidijo svojo podobo kot dojenčka in se nato združijo v skupnem plesu, je dosegel 3,34 milijona deljenj in je tako na tretjem mestu lestvice. Oglas so ustvarili v agenciji BETC Paris.

Oglas za tovornjake Volvo, v katerem akcijski igralec Jean-Claude Van Damme naredi špago med dvema tovornjakoma, ki je bil predstavljen šele pred slabima dvema tednoma, je že na desetem mestu lestvice. Uporabniki so ga delili 1,82-milijonkrat.

 

Vir: Brand Republic