• Facebook
  • Twitter
  • RSS

SOF o novih razmerah in novih razmerjih

Rdeča nit 23. Slovenskega oglaševalskega festivala (SOF), ki bo med 26. in 28. marcem 2014 v Portorožu, bodo nova razmerja in nove razmere na slovenskem oglaševalskem trgu.

Celostna grafična podoba 23. SOF-a je delo agencije Pristop.

»Poslovni in komunikacijski uspehi so rezultat pravih razmerij – torej pravega razmerja med blagovnimi znamkami in potrošniki, med tveganjem in previdnostjo, med razumom in čustvi, med uporabo tehnologij in izvirno ustvarjalnostjo … Na 23. SOF-u si bomo zato postavljali vprašanja o tem, kakšen odnos imajo blagovne znamke in potrošniki, kakšno je razmerje med ustvarjalnostjo in učinkovitostjo, kako sestavljamo učinkovite komunikacijske time, ali je za uspeh odločilna uporaba tehnologije, ali ima še vedno večji učinek dobra zgodba,« napoveduje Barbara Modic, predsednica 23. SOF-a in direktorica Pristop Media.

Slogan tokratnega festivala »Nove razmere, nova razmerja« po besedah Modičeve poziva k ugotovitvi, ali so ključne entitete naše industrije v pravih razmerjih, da v teh razmerah omogočajo njen napredek, razvoj in rast. Slogan in celostno podobo 23. SOF-a so zasnovali v agenciji Pristop.

»Živimo, delamo in ustvarjamo v zelo turbulentnem času. A kljub temu imamo izbiro: lahko ga obravnavamo kot čas, ki ugonablja, ali pa kot čas, ki nam postavlja  nove izzive, s katerimi se je treba na poti do konstruktivnih rešitev bolj vztrajno poigrati. Zato podoba SOF-a nagovarja predvsem v smeri slednjega. Globalni vihar je dano dejstvo, zato si nadenimo varnostne čelade in pogumno zakorakajmo v njegovo podivjano sredino«, pravi Aljoša Bagola, kreativni direktor Pristopa. Prav tornado je osrednji motiv podobe festivala, ki z ilustracijo spodbuja igrivost, svežino in kreativnost, z omenjenim sloganom pa sporoča, da so poti do zmag lahko hkrati najbolj tvegane, medtem ko tiste varne verjetno do vrha niti ne vodijo.

V kongresnem delu 23. SOF-a bodo med drugim nastopili Robert Lešnik, vodja oblikovanja zunanjosti osebnih vozil pri Mercedes-Benzu, dr. Christoph Engl, direktor Brand:Trust in strokovnjak s področja znamčenja in destinacijskega marketinga, Claudia Navarro, direktorica marketinških komunikacij za Srednjo in Vzhodno Evropo pri Coca-Coli, Lazar Đamić, direktor strateškega načrtovanja pri agenciji Kitcatt Nohr Digitas, in dr. Ian Sutherland, namestnik dekana za raziskave in direktor doktorskega študija na IEDC- Poslovni šoli Bled. SOF organizira Slovenska oglaševalska zbornica.