• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Zmagovalci Epice 2013

V petek, 22. novembra, so bili v Parizu izbrani zmagovalci 27. mednarodnega oglaševalskega tekmovanja Epica. Štiri najpomembnejše nagrade Epica D’Or so prejele agencije iz Danske, Namibije, Tunizije in Turčije.

 Velika nagrada v skupini film: »Made From Cool«, agencija: &Co (Danska), naročnik: Jack & Jones

Znani ameriški igralec Christopher Walken nastopa v vlogi enigmatičnega krojača z nadnaravnimi močmi. Žirijo so prepričali nastop igralca in nenavadna vsebina ter režija oglasa, ki odstopa od znanih vzorcev oglasov za modno industrijo. Kreativni direktor oglasa Thomas Hoffman je povedal, da »smo takoj vedeli, da bi moral vlogo dobiti prav Christopher Walken, vendar smo bili prepričani, da nas bo zavrnil, saj še nikoli ni nastopil v oglasu. Vendar mu je bila ideja všeč. Zelo se je poglobil v karakter in nastopil z jasno idejo o njegovem vedenju in videzu.«

Žirija je imela pri izboru zmagovalnega oglasa v skupini film precej težav, saj letos ni bilo izrazitega zmagovalca. Prednost pred oglasom za Volvo, v katerem belgijski akcijski igralec Jean-Claude Van Damme naredi špago med dvema tovornjakoma, pa je zmagovalni oglas dobil zaradi izrazite podobnosti Volvovega oglasa z njegovim »Balerina«.

Velika nagrada v skupini tiskani oglasi: »Vodiči«, agencija: Y&R Namibija, naročnik: Land Rover

Vodiči in spominki na knjižni polici so postavljeni v obliki avtomobila – Land Rover Defenderja. Predsednik žirije François Kermoal je oglas pospremil z besedami: »Čudovit oglas, ki v nas zbudi domišljijo, želje in sanje, kar je osnovna naloga oglaševanja. Pri čemer popolnoma zadane duh Land Roverja, ne da bi v oglasu sploh pokazali izdelek.«

 

Velika nagrada za oglaševanje na prostem: »Glasba za ljudi«, agencija: Havas Turčija, naročnik: Acik Radio

Eleganten, nostalgičen oglas prikazuje silhuete ljudi med nedeljskim sprehodom, pri čemer kovinska ograja ponazarja notno črtovje, ljudje pa note. Gre za fotomontažo fotografije, ki jo je leta 1952 posnel Harold Feinstein. Oglas je narejen v maniri starih klasičnih oglasov.

Velika nagrada v skupini interaktivni oglasi: »12. mož«, agencija: Memac Ogilvy Label Tunizija, naročnik: FC Hammam

Ko so v Tuniziji oblasti zaradi nemirov prepovedale množična zborovanja, so morali nogometni kubi tekme igrati na praznih stadionih. Agencija je zato oblikovala mobilno aplikacijo, s pomočjo katere so navijači nogometni klub podpirali od doma, pred tv-zasloni. Na stadion so namestili močno avdio opremo, ki so jo od doma preko aplikacije upravljali navijači: ploskali, kričali, peli itd.

Za nagrade Epica 2013 se je potegovalo 540 agencij iz 67 držav. Skupaj so prijavile rekordnih 3.397 del. Slovenske agencije so prijavile tri dela, države iz regije pa skupaj 28 oglasov.

Podrobno poročilo o zmagovalcih bomo objavili v januarski, 391. številki Marketing magazina.