• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Znani so finalisti tekmovanja za nagrade Sempler

Devetčlanska mednarodna žirija tekmovanja Sempler za najboljše medijske strategije leta je izmed 75 prijavljenih del izbrala 23 finalistov. 17 del, ki so prišla v ožji izbor, so prijavili slovenski prijavitelji, tri dela so iz Hrvaške, dve iz Makedonije in eno iz Srbije.

V Ljubljani se je včeraj sestala devetčlanska mednarodna žirija pod vodstvom Biljane Kolaković, regijske izvršne direktorice medijske agencije Universal Media Beograd, in med 75 prijavljenimi deli na tekmovanje Sempler za najboljše medijske strategije leta izbrala 23 finalistov. Največ del v ožjem izboru je v kategoriji najboljša ciljana akcija (šest del), v kategorijah strateška uporaba medijskega spleta, najboljša izkustvena akcija in najboljša akcija na družbenih omrežjih so med finalisti po štiri dela, v kategoriji najboljša izraba digitalnega okolja so v ožjem izboru tri dela, v kategoriji inovativna uporaba komunikacijskega kanala pa dve deli.

Kot je po končanem žiriranju povedala predsednica žirije Biljana Kolaković, je bilo med prijavljenimi deli veliko kakovostnih, najbolj pa so po svoji izvirnosti in kreativnosti izstopale medijske strategije v kategoriji najboljša izraba digitalnega okolja in kategoriji najboljša akcija na družbenih omrežjih. 

Vsa dela v ožjem izboru si lahko pogledate na Semplovi spletni strani v katalogu del.

Nagrade sempler v šestih tekmovalnih kategorijah in nagrada veliki sempler za najboljšo medijsko strategijo leta bodo podeljene v okviru 15. Seminarja medijskih trendov (SEMPL), ki bo 28. in 29. novembra 2013 v GH Bernardin v Portorožu.