• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Telekom Slovenije z osveženo podobo krovne blagovne znamke

Telekom Slovenije se odslej ponaša z osveženo podobo krovne blagovne znamke, pod katero so združene vse storitve, ki jih družba ponuja svojim uporabnikom.

Telekom Slovenije bo tako odslej vso svojo ponudbo, pa naj gre za širokopasovne internetne, fiksne, mobilne, predplačniške ali IKT-storitve, komuniciral pod krovno blagovno znamko Telekom Slovenije. Izjema ostajajo specifično profilirane segmentne znamke, kakršna je znamka za mlade Itak, ki bo na trgu še naprej nastopala samostojno, ter partnerske znamke, ki jih ima Telekom Slovenije v solastništvu z drugimi poslovnimi subjekti (npr. Moneta), so sporočili iz Telekoma Slovenije.

Kot so pojasnili, družba v skladu z zastavljeno marketinško strategijo izvaja konsolidacijo blagovnih znamk s prenosom moči in vrednosti dosedanjih blagovnih znamk v eno močno krovno blagovno znamko. Pod krovno blagovno znamko Telekom Slovenije se bodo storitve Mobitel še naprej imenovale vse storitve na mobilnem segmentu, storitve SiOL ostajajo storitve na širokopasovnem segmentu, storitve Mobi pa storitve v predplačniškem segmentu. Konsolidacija blagovnih znamk sicer sodi med strateške projekte Telekoma Slovenije.

»Ustvarjanje ene močne krovne blagovne znamke je s poslovnega, prodajnega in komunikacijskega vidika pomembno predvsem zato, ker se v telekomunikacijski panogi meje med storitvami, vsebinami, platformami in produkti vedno bolj brišejo, uporabniki pa želijo in pričakujejo, da jim bomo na enem mestu ponudili rešitev vseh njihovih komunikacijskih potreb. Dinamični trg, na katerem delujemo, od nas zahteva nenehno prilagajanje, spreminjanje in razvoj,« je med drugim izjavil mag. Rudolf Skobe, predsednik uprave Telekoma Slovenije. Mag. Simon Furlan, direktor sektorja za marketing Telekoma Slovenije, dodaja, da so se s konsolidacijo blagovnih znamk odločili za poenostavljanje svojega nastopa na trgu, tako s komunikacijskega kot prodajnega vidika. »Vse aktivnosti so usmerjene k zagotavljanju oprijemljivih in učinkovitih rešitev s prepletanjem storitev, vsebin in platform. S tem blagovno znamko Telekom Slovenije krepimo na konkurenčnem telekomunikacijskem trgu,« pravi Furlan.

Z osveženo celostno podobo, ki so jo zasnovali v agenciji Futura DDB, želijo v Telekomu Slovenije izraziti svoje poslanstvo in vizijo, ki ju v najkrajši obliki povzema slogan »Živi svobodno«. »Podobo tvori množica krogov različnih velikosti v modri barvni skali, ki se deloma prekrivajo in pokrivajo. Kljub temu pa vsak ima svoje mesto in vsi skupaj tvorijo navidezno krožnico novega, večjega kroga – skupnosti. Na ta način Telekom Slovenije na vizualno preprost način izraža svojo vizijo prihodnosti, ki jo vidi v družbi, v kateri lahko vsak posameznik piše svojo lastno zgodbo, misli svojo misel, sanja svoje sanje, uživa svojo svobodo,« so pri Telekomu Slovenije zapisali v sporočilu za javnost.