• Facebook
  • Twitter
  • RSS

V prednovoletni sezoni vedno več spletnih nakupov preko mobilnih naprav

Kar 12,4 odstotka celotnih spletnih nakupov v letošnji prednovoletni sezoni v Evropi naj bi bilo opravljenih preko mobilnih naprav, kar je za 68 odstotnih točk več kot lani. Kot kaže napoved podjetja Adobe o spletnem nakupovanju, naj bi tolikšna rast v Evropi močno presegla rast prednovoletne prodaje preko mobilnih naprav v ZDA.

Foto: dreamstime

V ZDA naj bi mobilna prodaja sicer dosegla 14 odstotkov celotne spletne prednovoletne prodaje, a gre »le« za 40-odstotno rast v primerjavi z lanskim novembrom in decembrom. Pri Adobu pričakujejo, da bodo ameriški potrošniki preko spleta v tem obdobju potrošili za 12 odstotkov več denarja kot lani, pri čemer naj bi bilo največ spletnih nakupov opravljenih 2. decembra. Na ta »kibernetski ponedeljek« (»Cyber Monday«), ko se začnejo razprodaje v spletnih trgovinah, naj bi spletna prodaja v ZDA dosegla 1,68 milijarde evrov, kar je za 15 odstotkov več kot leta 2012. »Črni petek« (»Black Friday«), 29. novembra, ki v ZDA velja za uradni začetek predbožične nakupovalne sezone, pa naj bi iz denarnic spletnih kupcev izvabil 1,2 milijarde evrov.

Za Evropo veljajo nekoliko drugačni podatki – največji spletni promet bodo trgovci zabeležili 9. decembra, ko naj bi bila spletna prodaja 2,18-krat večja od povprečne dnevne spletne prodaje v letu 2013. V celotni predbožični nakupovalni sezoni pa bo Evropa dosegla 1,42-kratno povečanje povprečne dnevne spletne prodaje v letu 2013.

»Hitra rast nakupovanja preko mobilnih naprav v Evropi bi morala biti zelo jasen signal za trgovce, da razumna mobilna strategija ni luksuz, temveč ključen del njihovega prihodnjega uspeha,« meni Mark Phibbs, podpredsednik marketinga pri Adobu za regijo EMEA. »Medtem ko so tablični računalniki gotovo v središču mobilne prodaje, saj pogosto dosežejo tri- do petkrat večjo prodajo preko spleta kot mobilni telefoni, pa v vsaki evropski državi, ki smo jo analizirali, trgovske transakcije preko mobilnih telefonov naraščajo hitreje od nakupov, opravljenih preko tablic.« Kot še svetuje trgovcem, naj ti v svoje mobilne strategije vključijo tudi pametne telefone in ne le tabličnih računalnikov.

Vir: Warc