• Facebook
  • Twitter
  • RSS

WPP s 5-odstotno rastjo prihodkov presegel pričakovanja investitorjev

WPP, največje podjetje za marketinške storitve na svetu, je v tretjem četrtletju letošnjega leta pometlo s konkurenco, saj je v primerjavi s prvo polovico leta več kot podvojilo rast prihodkov, poroča Guardian.

Družba WPP, ki vsaj do dokončne združitve tekmecev Publicis Group in Omnicoma ostaja največje podjetje marketinške storitve na svetu, je v tretjem četrtletju presegla pričakovanja investitorjev in svoje prihodke povečala še za 5 odstotkov na 3,14 milijarde evrov. Investitorji so namreč pričakovali, da bo njegova rast med 3,4- in 4,5-odstotna. S tem je WPP prehitel tudi največje konkurente – ameriška skupina Omnicom je poročala o 4,1-odstotni rasti prihodkov v tretjem četrtletju leta v primerjavi z enakim obdobjem lani, francoski Publicis Group o 3,5-odstotni in Interpublic o 2,8-odstotni rasti.

Severna Amerika, ki je najpomembnejša regija WPP, je zabeležila skoraj 1,2 milijarde prihodkov, kar je 35 odstotkov celotnih prihodkov WPP in pomeni 4,6-odstotno rast na letni ravni. K rasti prihodkov WPP sta sicer najbolj prispevala oglaševanje in medijski zakup, ki dosegata 41 odstotkov celotnih prihodkov skupine, njuna rast pa je bila 6,6-odstotna. Edini del posla, kjer beleži padec prihodkov, in sicer manj kot enoodstotnega, so odnosi z javnostmi in javne zadeve (WPP ima med drugim v lasti piarovski agenciji Hill & Knowlton in Cohn & Wolfe).

Direktor WPP sir Martin Sorrell pravi, da je podjetje poslovalo bolje od konkurentov zaradi dejavnikov, kot so »geografsko močnejše pozicije na novih trgih«, »funkcionalne pozicije« v novih medijih in upravljanje s podatkovnimi naložbami, kot je analitika. Po njegovih besedah naj bi bila letna rast prihodkov WPP več kot triodstotna.

Vir: Guardian