• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Stabilna rast oglaševanja na družbenih omrežjih v Evropi

Delež družbenih omrežij v evropskem digitalnem oglaševalskem kolaču znaša 7,1 odstotka in bo še naprej naraščal, napoveduje spletni portal eMarketer.

Foto: dreamstime

Po oceni eMarketerja bodo oglaševalci v Zahodni Evropi za plačano oglaševanje na družbenih omrežjih letos namenili 1,45 milijarde evrov, kar je za 21,4 odstotka več kot leta 2012. Družbena omrežja tako prispevajo že 7,1 odstotka k celotnim digitalnim oglaševalskim sredstvom v Evropi, po napovedih eMarketerja pa naj bi se ta delež v letu 2015 povečal na 8,4 odstotka, ko naj bi se rast celotnega digitalnega oglaševanja ponovno merila v dvomestnih številkah.

V Srednji in Vzhodni Evropi je digitalnemu oglaševanju namenjeno precej manj sredstev, trg pa je manj zrel. Po napovedih eMarketerja se bo oglaševanje na družbenih omrežjih v tej regiji letos povečalo za 53,8 odstotka in doseglo 231,2 milijona evrov. V naslednjih letih bo rast manjša, a še vedno močna, in bo dosegla podobne ravni, kot jih pri eMarketerju pričakujejo za Zahodno Evropo. Tudi delež oglaševanja na družbenih omrežjih v celotnem digitalnem oglaševanju bo v Srednji in Vzhodni Evropi podoben tistemu, ki velja za preostalo staro celino.

Vir: eMarketer