• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Slabo pripravljeni kreativni natečaji razburjajo agencije

Petina oglaševalskih agencij je v letošnjem letu že naletela na slabo pripravljen kreativni natečaj, pri čemer jim največje preglavice povzročajo nenatančni oglaševalski brifi, ki jih pripravljajo naročniki. To je pokazala raziskava britanskega Inštituta za oglaševalske praktike (Institute of Practitioners in Advertising).

Foto: dreamstime

V četrtletni raziskavi o praksi na področju kreativnih natečajev je sodelovalo 166 predstavnikov agencij, ki so članice britanskega Inštituta za oglaševalske praktike (IPA). Po poročilu IPA je v prvih treh četrtinah leta skoraj dve tretjini vprašanih (63 odstotkov) izrazilo svoje zadovoljstvo z upravljanjem natečajnega postopka, pri čemer jih je 10 odstotkov tega ocenilo kot odličnega, 23 odstotkov kot zelo dobrega, 30 odstotkov pa kot dobrega. Toda kar petina anketiranih je upravljanje natečajnega postopka ocenila kot slabega ali zelo slabega. Nadaljnjih 12 odstotkov vprašanih je menilo, da je bilo izvedeno ustrezno, medtem ko jih 5 odstotkov meni, da ni bilo ne dobro ne slabo.

Raziskava je izpostavila tudi nekaj ključnih točk, po katerih so dobri natečaji razlikujejo od slabih. Najbolj pereče vprašanje je še vedno naročnikov brif. Od tistih predstavnikov agencij, ki so navedli negativno izkušnjo z oglaševalskim natečajem, jih je le 9 odstotkov ocenilo, da je bil brif dobro pripravljen, kar je za 60 odstotnih točk manj, kot pri tistih, ki so imeli pozitivno izkušnjo z natečajem. Med šibkejšimi točkami agencije navajajo tudi prve sestanke z naročnikom in povratne informacije s strani naročnika po teh sestankih.

»Še veliko dela bo potrebno, da bomo lahko zagotovili najboljše prakse in se izognili nepotrebnim in odvečnim aktivnostim,« pravi Cormac Loughran, direktor marketinga pri britanski agenciji Aegis Media in sopredsednik IPA za nove posle in marketing.


Vir: Warc