• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Marketinški direktorji najbolj naklonjeni televizijskim oglasom

Velika večina marketinških direktorjev meni, da je televizijsko oglaševanje učinkovitejše od spletnih video oglasov, kaže nova raziskava ameriškega portala za televizijsko oglaševanje Placemedia.

Foto: dreamstime

Podjetje Placemedia je v svojo raziskavo zajelo 264 direktorjev marketinga in tržnega komuniciranja v ZDA in ugotovilo, da jih velika večina, kar 89 odstotkov, meni, da so prikazi televizijskih oglasov pomembnejši kot prikazi spletnih video oglasov. Podoben odstotek jih pravi, da televizijsko oglaševanje omogoča boljše ciljanje potrošnikov. Pri tem v največji meri navajajo boljši način posredovanja sporočila, ki zanima njihove gledalce (57 odstotkov odgovorov), boljšo uporabo oglaševalskih virov (42 odstotkov) in boljšo naložbo oglaševalskega denarja (42 odstotkov). Med drugimi koristmi navajajo še večjo donosnost na naložbo (38 odstotkov), boljše posredovanje želenih izdelkov neposredno k potrošniku (27 odstotkov) in učinkovitejši razvoj oglaševalskih akcij (21 odstotkov).

Direktorji tržnega komuniciranja bodo dali prednost televiziji pred spletnimi video oglasi predvsem takrat, ko bodo želeli, da njihov oglas vidi čim bolj raznoliko občinstvo. Televizijsko oglaševanje bodo uporabili tudi takrat, ko bodo hoteli ustvariti pričakovanje določenega dogodka in predstaviti novo blagovno znamko na trgu.

Vir: Warc