• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Družbeni mediji ključni za uspeh oglaševanja

Več kot dve tretjini strokovnjakov za oglaševanje in digitalni marketing meni, da so družbeni mediji ključni za uspešnost oglaševanja, ugotavlja analitično-raziskovalna družba Crimson Hexagon. Poleg tega je 72 odstokov vprašanih prepričanih, da so družbeni mediji bolj zanesljiv kazalnik sentimenta javnosti, kot so to tradicionalne fokusne skupine.

Na vprašanje, katere raziskovalne metode njihova blagovna znamka ali agencija trenutno uporablja za preučevanje družbenih medijev, jih le 16 odstotkov pravi, da je to monitoring družbenih medijev, medtem ko se jih 13 odstotkov poslužuje analize družbenih medijev.

Po besedah Curta Blooma, predsednika ameriške raziskovalne družbe Crimson Hexagon, so družbeni mediji največja fokusna skupina na svetu, z milijoni potrošnikov, ki redno delijo svoja iskrena in nepristranska mnenja na spletu. »Nobena blagovna znamka ali organizacija si ne more privoščiti spregledati tako bogate zbirke povratnih informacij, idej in priložnosti, da vplete potrošnike.«

Kot kažejo ugotovitve raziskave, se številni oglaševalski strokovnjaki zavedajo vrednosti analitike družbenih medijev, ki pa še ni razširjena praksa. »Zavedanje in vpliv družbenega sentimenta sta nesporna. Panoga zdaj potrebuje naložbe v orodja, ki bodo lahko izluščila neobdelane podatke, jim dala pomen in kontekst, da se bodo lahko sprejemale boljše poslovne odločitve,« pravi Bloom.

Kar 93 odstotkov od 170 vprašanih oglaševalskih strokovnjakov je prepričanih, da družbeni mediji nudijo neprimerljive priložnosti za marketing in produktni razvoj, saj omogočajo sodelovanje s potrošniki in odzivanje na njihove povratne informacije.

 

Vir: The Drum