• Facebook
  • Twitter
  • RSS

BalCannes tudi na Semplu

Vsi, ki si niste utegnili pogledati najboljših del regionalnih oglaševalskih agencij v sklopu BalCannes na Weekend Media Festivalu v Rovinju, boste imeli priložnost nadoknaditi zamujeno na prihajajočem Seminarju medijskih trendov (SEMPL) v Portorožu.

Program BalCannes, pregled agencijskega tržišča v šestih državah v obliki petminutnih predstavitev 25 najzanimivejših del v minulem letu, bo potekal prvi dan Seminarja medijskih trendov (SEMPL) v Portorožu, v četrtek, 28. novembra 2013. K udeležbi so vabljeni oglaševalci in vsi drugi, ki na septembrskem Weekend Media Festivalu v Rovinju niso imeli priložnosti spoznati, kakšno marketinško podporo jim lahko nudijo agencije iz regije. Program BalCannes bo na Semplu povezovala Iva Biondić, predavateljica in predstojnica dodiplomskega študija novinarstva na hrvaški univerzi VERN, ki je tudi v programskem svetu letošnjega, že 15. Sempla.

Organizatorji konference Sempl vsem agencijam, ki so prijavile svoja dela na BalCannes, nudijo ugodnost, in sicer 50-odstotni popust pri prijavi enega dela na tekmovanje Sempler.