• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Kadar ne spijo, Britanci eno od 12 minut preživijo na internetu

Ni čudno, da britanska digitalna podjetja podirajo vse rekorde v prodaji oglasov na internetu, pametnih telefonih in tablicah. V prvi polovici leta so se sredstva povečala za 17,5 % in dosegla 3 milijarde funtov.

Foto: dreamstime

Uporabniki interneta v Veliki Britaniji so v prvi polovici letošnjega leta eno od 12 minut v budnem stanju preživeli na internetu, oglaševalci pa so jim za "pozornost" namenili 3 milijarde funtov. Kar je za 17,5 odstotka več kot lani v istem obdobju. V povprečju to pomeni 66 funtov oglaševalske investicije na vsakega uporabnika interneta ( v Veliki Britaniji redno uporablja internet 46 milijonov ljudi), so sporočili iz IAB UK.

Posebno visoko rast beleži predvsem mobilno oglaševanje na pametnih telefonih in tablicah, ki je v primerjavi z 2012 višja za 127 odstotkov, promet pa je v prvih šestih mesecih dosegel 429 milijonov funtov. Od tega je večina sredstev namenjenega za mobilne telefone, saj oglaševanje na tablicah dosega le okoli 10 milijonov funtov. Mobilno oglaševanje na telefonih pa dosega že 14 % vsega digitalnega oglaševanja.

Oglaševanje v obliki spletnih pasic je zraslo za 23 % (738 milijonov funtov), video oglaševanje na internetu za 53 % (242 milijonov funtov), oglaševanje na iskalnikih (90 odstotkov gre na Google) pa za 19 % (1.800 milijonov funtov). Znotraj iskalnega marketinga postaja vse pomembnejše mobilno iskanje, ki je zraslo za 101 odstotek (271 milijonov funtov).