• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Red Dot: agencija leta je nemški Mutabor

Za letošnje nagrade Red Dot za oblikovanje komunikacij se je potegovalo 6.800 prijavljenih del, z »rdečo piko«, znakom za odličnost v oblikovanju, pa jih je bilo nagrajenih 575. Nemška agencija Mutabor osvaja rdeče pike že več let zapored, zaradi česar so ji podelili naziv agencije leta 2013.

Johannes Plass (levo) in Heinrich Paravicini, ustanovitelja nemške agencije Mutabor, nosilke naziva Red Dot agencija leta 2013. (Foto: Mutabor)

Nemška oblikovalska agencija Mutabor, ki sta jo pred dvajsetimi leti ustanovila Johannes Plass in Heinrich Paravicini, že ves čas deluje v skladu z imenom agencije – »mutabor« namreč v latinščini pomeni »spremenil se bom«. Takšen moto agencijo vodi pri snovanju celostne pojavnosti blagovnih znamk za velike korporacije, kot so BMW, Deutsche Telekom in Adidas.

»Že to, da neodvisna agencija, ki jo vodita njena lastnika, obstaja na zahtevnem oblikovalskem trgu več kot dvajset let, je vredno nagrade,« je v sporočilu za javnost izjavil prof. dr. Peter Zec, pobudnik in direktor nagrad Red Dot. »Mutabor je zmagal po zaslugi izjemnih kreativnih dosežkov na vseh ravneh komunikacije blagovne znamke in zaradi poguma, da uveljavljena podjetja spodbuja na njihovi poti do sprememb,« je še dodal.

Nagrade rdeča pika za oblikovanje komunikacije (Red Dot Award: Communication Design) bodo podeljene 18. oktobra v Berlinu, kjer na slavnostni prireditvi pričakujejo okrog 1.200 mednarodnih gostov.