• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Tudi v Sloveniji vse več prikazovanja oglasov na različnih napravah hkrati

Po podatkih podjetja iPROM je bil doseg mobilnih uporabnikov interneta v Sloveniji konec avgusta 327.735, od tega je bilo 73 odstotkov uporabnikov pametnih telefonov in 27 odstotkov uporabnikov tabličnih računalnikov. To je skupno že 17 odstotkov celotnega dosega internetnih uporabnikov v Sloveniji.

Foto: dreamstime

Zaradi takšnega trenda rasti števila uporabnikov mobilnih naprav se v podjetju iProm vse pogosteje poslužujejo prikazovanja oglasov na različnih vrstah naprav hkrati (»cross-device marketing«). Tako že več kot 40 odstotkov spletnih oglaševalskih akcij, ki jih izvajajo v iPromu, vključuje tovrstno prikazovanje oglasov. »Strategijo prikazovanja oglasov na več napravah hkrati smo v spletne oglaševalske kampanje začeli uvajati v začetku leta 2010, danes pa za večino naročnikov vključujemo v strategijo spletnega oglaševanja tako računalnike kot tudi tablice in pametne telefone,« pravi Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v iPromu. Po njegovih besedah so med prednostmi tovrstnega oglaševanja predvsem povečanje dosega kampanje, ponovno ciljanje uporabnikov preko različnih naprav in dodatne možnosti za optimizacijo oglaševalskega proračuna.

Kot so sporočili iz iProma, so v ta namen razvili rešitev iPROM Cloud, ki z napredno aplikativno povezavo s spletnimi in mobilnimi mediji, aplikacijami ter oglaševalskimi mrežami skrbi za prikazovanje oglasnih sporočil pravim občinstvom, ob pravem času, preko vseh treh digitalnih zaslonov, ki gradijo spletno strategijo nastopa na več napravah hkrati.